Stubb Stubb
Vegaanit Vegaanit
fiksuja perunoita fiksuja perunoita
Kisse Kisse
Vuan on hyvvee piirakkoo Vuan on hyvvee piirakkoo
Freddie Mercury Freddie Mercury
vitun väyryne vitun väyryne
hyvä meininki hyvä meininki
jumissa jumissa
Pötköttää Pötköttää
Suo ja gondola Suo ja gondola
Kaverit Kaverit
tuppurainen neuvoo tuppurainen neuvoo
Työmies-tupakka Työmies-tupakka
alaston kokki alaston kokki
henlo, fren henlo, fren
Takinkääntäjä-globalisti Sauli Niinistö Takinkääntäjä-globalisti Sauli Niinistö
nännännää nännännää
Etane Etane
Gav mina ei ummarra Gav mina ei ummarra
Hommaa auto Hommaa auto
Arja laine Arja laine
Luolaston palvelin Luolaston palvelin
Talibaani Talibaani
 917 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
12.11.2020 22:31:12
[ + 1 | ]

Itkua ylläpijälle.

[49403] [Screenshot_20201112-212949.png] [0.13 MB] [1280x800] [] []
Screenshot_20201112-212949.png

ipa

(31)  · 

itkee

(20)  · 

ylläpitäjä

12.11.2020 23:55:11
#408955 [+-] Piilota Suosittele

>>408948 Halusin selata uusimmat kuvat ja tämä paska tuli vastaan, pakkohan se oli kommentoida, en ole aukonut mitään. Sulle kyllä joka käänteessä.

12.11.2020 23:59:32
#408959 [+-] Piilota Suosittele

>>408955
Puolet tämän sivuston kuvista on paskaa.
Eihän täällä oikeasti ole kuin pari hauskaa päivässä. Loput on kissoja ja kikkelitytyjä. Politiikkaa unohtamatta.

13.11.2020 01:44:24
#408980 [+-] Piilota Suosittele

>>408959
Mää haluan tehä kaikkeni muitten iloksi, siks mää kirjottelen niitä ihan perverssejä ja sairaita juttuja. Mutta emmäkään kaikkeen kykene iliman kunnollista materiaalia. Näytä mulle vaikka pippelin tai pyllyn kuva niin yritän saaha siitä jottain höpötystä aikaseks.

13.11.2020 07:44:48
#409019 [+-] Piilota Suosittele

>>409004
Ollu pyörätuolissa muutaman vuoden. Näin salilla jaloistaan halvaantuneen tyypin. Ne kutistuu yllättävän nopeasti jos niitä ei käytä. Sama koskee kikkeliä.

13.11.2020 10:02:07
#409034 [+-] Piilota Suosittele

>>408959
Puolet tämän sivuston kuvista on paskaa.

Näinhän se on. Yritin taas suoltaa jotain muutakin tänne, mutta kun alettiin taas vittuilemaan, niin olkoot. Ei jaksa. Pysykööt tämäkin paikka eräiden mellastuspaikkana. No ovatpa yhellä koolla...

13.11.2020 23:53:49
#409279 [+-] Piilota Suosittele

>>409034
Elä anna periksi, muuten antifasistit voittaa ;_;

>>409019
Mää oon urani aikana nähäny monenlaisia pippeleitä, mutta yleensä halavaantuneilla on ollu isoimmat. Tai ainaki ne näyttää isoilta, ku siinä ympärillä olevat jalat on ku tamppoonin narut.

[ 10 viestiä | ]