Sigma uros Sigma uros
Rocky Rocky
Arska Arska
Mustaa Mustaa
Twerkkaus Twerkkaus
Olin jo järkyttyä Olin jo järkyttyä
Elokapina Elokapina
Little orphan Little orphan
vanki vanki
vesi vesi
noin 7 veljestä noin 7 veljestä
bängeri biitti bängeri biitti
Fuck political idiots! Fuck political idiots!
molested by downie molested by downie
palautus maanpinnalle palautus maanpinnalle
Eebens leebens Eebens leebens
Rullit tuli ja meni Rullit tuli ja meni
horona-chan horona-chan
eksyksissä eksyksissä
Mitenköhän olisi Mitenköhän olisi
UKK UKK
Austökstöks. Austökstöks.
Sinun vuorosi, Bond Sinun vuorosi, Bond
Kehittynyt rosvo neekeri Kehittynyt rosvo neekeri
 627 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 29.11.2020 00:32:18
[ + 3 | ]

Mielenosoitus persuja vastaan.

[49886] [20201128_233120.jpg] [0.22 MB] [1080x788] [] []
20201128_233120.jpg

kaikki kolme

 · 

noloa

29.11.2020 02:40:21 | 02:41:39
#414271 [+1] Piilota Suosittele

Serkkupuoleni mies juuri väitti, että "persut" ovat koronatilanteessakin kaiken pahan alku ja juuri ja "persut" ovat rajoituksia vastaan eivätkä välitä maskeista, käsideseistä jne.

Koska juuri kuolintapaus perheessä, en halunnut lähteä muistuttamaan, että PS oli juurikin ensimmäisenä kyselemässä, että miten koronaan on varauduttu ja eikö olisi syytä varautua. Marin ja THL naureskelivat vain, että ei se Suomeen tule.

Saati että olisin kertonut, että olen PS-jäsen, kannatan rajoituksia, käytän käsidesiä, käytän maskia ja pidän kaikkea turhaa kauppakeskuksissa jne. nyt pyörimistä idiotismina (toki olen lounaalla noin 3 kertaa viikossa käynyt tietyssä ravintolassa ja muijakin käy jokusen kerran viikossa salilla).

Edit: Tuo Kärkkäisen mainos tuolla taustalla osuu hyvin tilanteeseen. Olen joululahjoja jo Kärkkäiseltä tilannut, mutta nyt "bläkkiksenä" panostin Tokmanniin, koska paremmat tarjoukset ja kotiintoimitus.

29.11.2020 02:58:43
#414277 [+-] Piilota Suosittele

Tuli mieleen valtakunnanjohtaja Pekka Siitoimen natsimarssit joissa näytettiin koko maailmalle, että kansan syvät rivit on niiden puolella. Mukana oli, kuten tässäkin, valokuvaaja sekä lipun kantaja. Perässä hiihti joku häpeävän näköinen tyyppi ja toinen heppu joka yritti muistaa kattua eteenpäin. Siinä oli se suurmarssi, kuten tässäkin.

30.11.2020 21:09:12
#414875 [+-] Piilota Suosittele

Olisi kyllä ihan loistavaa saada rasistit ja öyhöttäjät pois puoluerekisteristä ja puoluetuet pois. Mutta kun vihreät, vasurit ja sdp on hallituksessa, niin tuskin ihan heti ryhtyvät toimiin poistaakseen itsensä. Sitten kun noi pahimmat rasistit on poissa, niin voisi alkaa katselemaan kokoomuksen ja rkp:n suuntaan, ja heti niiden jälkeen olisikin sitten persujen vuoro.

14.02.2021 10:24:47
#438911 [+1] Piilota Suosittele

>>414411
Todennäköisesti kuva on otettu 28.11.2020 ja kyseisenä päivänä oli Tuomas Gerdtin hautajaiset. Koko maassa oli silloin suruliputus...

16.02.2021 02:53:59
#439304 [+-] Piilota Suosittele

439150

En usko että kummempi. Ihmiset eivät ikinä ole tyytyväisiä sen hetkiseen hallitukseen. En tiedä onko tämä edes pahempi kuin Sipilän mafia.

[ 10 viestiä | ]