Korkki auki karatella Korkki auki karatella
ÄO ÄO
Tupakantumppi auton ikkunnasta Tupakantumppi auton ikkunnasta
Gondola pysäyttää pelijournalistin etenemisen Gondola pysäyttää pelijournalistin etenemisen
Suomi mainittu Suomi mainittu
Pinkki pukee Pinkki pukee
Guan Yu, kiinalaisen mytologian soturijumala Guan Yu, kiinalaisen mytologian soturijumala
Jonnet ei muista Tepadj :deniä Jonnet ei muista Tepadj :deniä
Sukellus mustaan aukkoon Sukellus mustaan aukkoon
Persaus Persaus
Aja hitaammin. Saatat pelastaa ihmishenkiä Aja hitaammin. Saatat pelastaa ihmishenkiä
epäilyttää epäilyttää epäilyttää epäilyttää
Kun Isabelle julkistettiin Smash Brothersiin Kun Isabelle julkistettiin Smash Brothersiin
Unen Temppeli Unen Temppeli
Kamala kohtalo! Kamala kohtalo!
Isänmaan spurdo Isänmaan spurdo
Ace of spades Ace of spades
Jääkylmää monsteria Jääkylmää monsteria
Mennään jo :3 Mennään jo :3
virgin panther vs The Chad Blade virgin panther vs The Chad Blade
Gay Gay
Are you serious? Are you serious?
Ei halunnut syntyä tähän maailmaan Ei halunnut syntyä tähän maailmaan
neekeri22 neekeri22
 608 näyttökertaa, 15 viestiä, 6.69 MB, 1 tiedosto, 03.12.2020 01:02:50
[ + 4 - | ]

Muistakaa nyt ne saatanan heijastimet liikenteessä

[50055] [IMG_20201203_000046_3.jpg] [6.69 MB] [4016x5344] [] []
IMG_20201203_000046_3.jpg

heijastin

03.12.2020 02:19:17
#415815 [+-] Piilota Suosittele

En oo 35 vuoteen pitäny heijastimia enkä piä. Jatkuvasti makkaan öisellä isolla tiellä, mutta ne perkeleet ajelee vaan mun yli ku oisin joku vauhtitöyssy. Tullee vaan paskat housuun, saatana.

03.12.2020 02:49:12
#415827 [+-] Piilota Suosittele

En kyl jaksa jotai heijastimii. Tosin en asu böndel, tääl on valot päällä kaupungeis ja en fillaroi missää maanteillä.

03.12.2020 03:32:36
#415838 [+-] Piilota Suosittele

>>415809
>>415815
>>415817
>>415827
ite asun tääl hesen sisällä idässä ja tääl on paljo valoja mut sitten kohtia missä ei mitään valoja esim. alikulkutunnelit

käytän kypärää kun se on mahollisimman halpa hekivakuutus.. 4,9€ maksoi toi+heijastinteippi eli joku 6€ :DDD

emmäkää oo pitäny heijastimia aikasemmin mut nyt kun pyöräilen ni huomaa näitä mustia kummituksia liian usein.. ostan kaikille tuttujen lapsille heijastinteippiä joululahjaksi että saa leikkiä niillä (joululahjavinkki)

03.12.2020 06:36:30
#415846 [+-] Piilota Suosittele

>>415839
Kato perkele, nääki hiffasit saman ku mää! Paskaako sitä välittämmään mistään turhanpäiväsyyksistä. Sitäpaitti huorat ja nautintoaineet tuntuu kivvoilta :3

03.12.2020 12:24:59
#415953 [+-] Piilota Suosittele

Aika moni autoilija ajaa täysin mustalla autolla. Mikseivät valitse kirkkaampia värejä, että heidät huomaa?

[ 15 viestiä | ]