Markobouu Markobouu
No nyt sekin selvis No nyt sekin selvis
Psykedeelisusi Psykedeelisusi
Ei ole poliisi Ei ole poliisi
Bat ja Ryyd Bat ja Ryyd
Copyright free Copyright free
Punk is dad Punk is dad
vanha sarjis vanha sarjis
Kalassa Kalassa
Vastustakaa kapitalismia! Vastustakaa kapitalismia!
resisposse resisposse
Poika ja ilves 2 Poika ja ilves 2
Moi :3 (ruokaa!) Moi :3 (ruokaa!)
SPUUUDROOOO SPUUUDROOOO
Poroja on liikaa. Eiku... Poroja on liikaa. Eiku...
Genitaalien kehityksestä lyhyesti Genitaalien kehityksestä lyhyesti
pesulla <: pesulla <:
Saudi-Arabialainen kissakuva Saudi-Arabialainen kissakuva
Tyypillinen neuvostokauppa Tyypillinen neuvostokauppa
C&H - Aikakone C&H - Aikakone
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Alig Spurdo Rauhandärvääjänä :D Alig Spurdo Rauhandärvääjänä :D
Kisse Kisse
alösdfjk alösdfjk
 608 näyttökertaa, 15 viestiä, 6.69 MB, 1 tiedosto, 03.12.2020 01:02:50
[ + 4 - | ]

Muistakaa nyt ne saatanan heijastimet liikenteessä

[50055] [IMG_20201203_000046_3.jpg] [6.69 MB] [4016x5344] [] []
IMG_20201203_000046_3.jpg

heijastin

03.12.2020 02:19:17
#415815 [+-] Piilota Suosittele

En oo 35 vuoteen pitäny heijastimia enkä piä. Jatkuvasti makkaan öisellä isolla tiellä, mutta ne perkeleet ajelee vaan mun yli ku oisin joku vauhtitöyssy. Tullee vaan paskat housuun, saatana.

03.12.2020 02:49:12
#415827 [+-] Piilota Suosittele

En kyl jaksa jotai heijastimii. Tosin en asu böndel, tääl on valot päällä kaupungeis ja en fillaroi missää maanteillä.

03.12.2020 03:32:36
#415838 [+-] Piilota Suosittele

>>415809
>>415815
>>415817
>>415827
ite asun tääl hesen sisällä idässä ja tääl on paljo valoja mut sitten kohtia missä ei mitään valoja esim. alikulkutunnelit

käytän kypärää kun se on mahollisimman halpa hekivakuutus.. 4,9€ maksoi toi+heijastinteippi eli joku 6€ :DDD

emmäkää oo pitäny heijastimia aikasemmin mut nyt kun pyöräilen ni huomaa näitä mustia kummituksia liian usein.. ostan kaikille tuttujen lapsille heijastinteippiä joululahjaksi että saa leikkiä niillä (joululahjavinkki)

03.12.2020 06:36:30
#415846 [+-] Piilota Suosittele

>>415839
Kato perkele, nääki hiffasit saman ku mää! Paskaako sitä välittämmään mistään turhanpäiväsyyksistä. Sitäpaitti huorat ja nautintoaineet tuntuu kivvoilta :3

03.12.2020 12:24:59
#415953 [+-] Piilota Suosittele

Aika moni autoilija ajaa täysin mustalla autolla. Mikseivät valitse kirkkaampia värejä, että heidät huomaa?

[ 15 viestiä | ]