Piirretyt ajan hermolla Piirretyt ajan hermolla
Tapan itseni! Hahaa hujasin!! Tapan itseni! Hahaa hujasin!!
Ei ole valkoisen miehen kelit nämä Ei ole valkoisen miehen kelit nämä
Etsi viisi virhettä Etsi viisi virhettä
varoitusteksti varoitusteksti
Gangsta rap Gangsta rap
katti ja teppo katti ja teppo
Behm ja elämän tarkoitus Behm ja elämän tarkoitus
spederman spederman
Soldiers of Lenin Soldiers of Lenin
Jeccu Jeccu
Väkevää asiaa Väkevää asiaa
Ihana nainen Ihana nainen
Suomessakin voitaisiin juhlia tätä tapahtumaa Suomessakin voitaisiin juhlia tätä tapahtumaa
Nykymallin mukainen poikabändi Nykymallin mukainen poikabändi
Homo Homo
Kulkutautimyönteisten psykoosi öyhötystä Kulkutautimyönteisten psykoosi öyhötystä
ohjuksen laukaisu ohjuksen laukaisu
Synkkä ennuste Synkkä ennuste
Ylen kultamuna taas Ylen kultamuna taas
Läähpuuh! Läähpuuh!
Avunpyyntö lapsille Avunpyyntö lapsille
Riffe ja Saddam Riffe ja Saddam
Suvakki ja irakki Suvakki ja irakki
 608 näyttökertaa, 15 viestiä, 6.69 MB, 1 tiedosto, 03.12.2020 01:02:50
[ + 4 - | ]

Muistakaa nyt ne saatanan heijastimet liikenteessä

[50055] [IMG_20201203_000046_3.jpg] [6.69 MB] [4016x5344] [] []
IMG_20201203_000046_3.jpg

heijastin

03.12.2020 02:19:17
#415815 [+-] Piilota Suosittele

En oo 35 vuoteen pitäny heijastimia enkä piä. Jatkuvasti makkaan öisellä isolla tiellä, mutta ne perkeleet ajelee vaan mun yli ku oisin joku vauhtitöyssy. Tullee vaan paskat housuun, saatana.

03.12.2020 02:49:12
#415827 [+-] Piilota Suosittele

En kyl jaksa jotai heijastimii. Tosin en asu böndel, tääl on valot päällä kaupungeis ja en fillaroi missää maanteillä.

03.12.2020 03:32:36
#415838 [+-] Piilota Suosittele

>>415809
>>415815
>>415817
>>415827
ite asun tääl hesen sisällä idässä ja tääl on paljo valoja mut sitten kohtia missä ei mitään valoja esim. alikulkutunnelit

käytän kypärää kun se on mahollisimman halpa hekivakuutus.. 4,9€ maksoi toi+heijastinteippi eli joku 6€ :DDD

emmäkää oo pitäny heijastimia aikasemmin mut nyt kun pyöräilen ni huomaa näitä mustia kummituksia liian usein.. ostan kaikille tuttujen lapsille heijastinteippiä joululahjaksi että saa leikkiä niillä (joululahjavinkki)

03.12.2020 06:36:30
#415846 [+-] Piilota Suosittele

>>415839
Kato perkele, nääki hiffasit saman ku mää! Paskaako sitä välittämmään mistään turhanpäiväsyyksistä. Sitäpaitti huorat ja nautintoaineet tuntuu kivvoilta :3

03.12.2020 12:24:59
#415953 [+-] Piilota Suosittele

Aika moni autoilija ajaa täysin mustalla autolla. Mikseivät valitse kirkkaampia värejä, että heidät huomaa?

[ 15 viestiä | ]