PeliLogiikka - Half Life [1998] PeliLogiikka - Half Life [1998]
Outo kissa Outo kissa
Portaali on täälläpäin! Portaali on täälläpäin!
Nailed it Nailed it
Boing Boing
deus vult deus vult
Mitä vittua Hemuli Mitä vittua Hemuli
Romanttinen ulkoiluretki :3 Romanttinen ulkoiluretki :3
Kumpi näyttää doupatulta? Kumpi näyttää doupatulta?
Koljatti ja kääb Koljatti ja kääb
Oh shit, I'm sorry Oh shit, I'm sorry
Älykkyytesi vetää mua puoleesi... Älykkyytesi vetää mua puoleesi...
Onnea Suomi! Onnea Suomi!
Yritti väistää ;______; Yritti väistää ;______;
Vihdin kuningas Vihdin kuningas
AAAAAAAAAAAAaaaaaaa! AAAAAAAAAAAAaaaaaaa!
100v 100v
Autism intensifies Autism intensifies
Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä Kun olin 1.luokalla niin kotihoitopaikassa pelailin näitä
Ikuinen taistelu - >:3 vs. :3 Ikuinen taistelu - >:3 vs. :3
No sori etten oo pahoillaan No sori etten oo pahoillaan
Tulevan romanssin käryä ilmassa Tulevan romanssin käryä ilmassa
kulkuset. kulkuset kulkuset. kulkuset
Just lobedi Just lobedi
@-
 704 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 04.12.2020 13:25:27
[ + 1 | ]

Onneksi on punainen ympyrä

[50113] [aova4.jpg] [0.16 MB] [1080x1644] [] []
aova4.jpg

susi

(44)  · 

fisting

(6)  · 

nyrkitys

[ 3 viestiä | ]