Ihana nainen Ihana nainen
Nekkulit ostoksilla Nekkulit ostoksilla
Ne purkaa mun saunan Ne purkaa mun saunan
Taas sähköpotkulautojen takia onnettomuus Taas sähköpotkulautojen takia onnettomuus
Kekkonen Talkshow Tony Halme Kekkonen Talkshow Tony Halme
Madison Moore Madison Moore
Ihanat naiset Ihanat naiset
Sinä anta talo minule Sinä anta talo minule
WTF WTF
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella
Russia Z 😎 Russia Z 😎
Nigga Heil Hitler Nigga Heil Hitler
Kitler Kitler
Ruokatauko Ruokatauko
Klara vappen kännipiirros Klara vappen kännipiirros
Ennen oli kunnollista Ennen oli kunnollista
Ihana nainen Ihana nainen
Oon käännyttänyt 1000 persua Oon käännyttänyt 1000 persua
Yksityiskohdat kohdillaan Yksityiskohdat kohdillaan
Majoneesia Majoneesia
seksikäs apu seksikäs apu
Game night Game night
Helsingin vaakuna Helsingin vaakuna
Super Mario vs Donkey Kong Super Mario vs Donkey Kong
 812 näyttökertaa, 17 viestiä, 1.2 MB, 1 tiedosto, 11.12.2020 16:47:41
[ + 3 - | ]

YLE tekee luolastolaisellekki suunnattua ohjelmaa

[50315] [Sieppaa.PNG.png] [1.2 MB] [1038x846] [] []
Sieppaa.PNG.png

turri

(241)  · 

börh

(1050)  · 

sdp

(559)  · 

karvainen

(73)  · 

turripuku

(11)  · 

sekopää

(91)  · 

haju

(29)  · 

paska

(483)
11.12.2020 17:05:33
#418928 [+-] Piilota Suosittele

>>418923
turrit ovat nyt uusi normaali!

Huutista ei vitussa ole. Jos joku voi käydä töissä, hoitaa ne kunnolla ja turreilee himassa ni ketä kinostaa, tai ei ainakaa pitäs kinostaa. Mutta että uusi normi, huhu, aika paljon varmaan sitten näitä kaappiturreja.

11.12.2020 17:20:13
#418934 [+-] Piilota Suosittele

>>418928
Järvenpäässä paikalliset turrit mainostivat, että kokoontuvat Prismaan ja siellä sitten kertovat kansalle kuinka ihqu harrastus heillä on.
Satuin samaan aikaan sinne tai mikäs ihme se on, kun Alkossa tulee käytyä vähintään kuusi kertaa viikossa.
Penkeillä notkui viisi pissaliisaa apaattinen ilme kasvoillaan ja eeässää imien.
Suurimmaksi osaksi jengi vaan katsoi, että mikähän vitun orkesteri tänne on eksynyt paitsi yksi mummo joka kyseli, että onko tytöt naamiaisiin menossa.

11.12.2020 17:27:31
#418935 [+-] Piilota Suosittele

>>418934
Satuin samaan aikaan sinne tai mikäs ihme se on, kun Alkossa tulee käytyä vähintään kuusi kertaa viikossa.

Kuullostaa siltä, että turrit on edelleen kaapissa ja sulla on deliriumit tulilla.

11.12.2020 17:47:22
#418944 [+-] Piilota Suosittele

>>418922
Niin, katsos kun ihmiset voi olla avoimia sekä heittäytyä eri asioihin. Sitten on ipanoita jotka kitisee ja itkee kaikesta mitä eivät ymmärrä. Valitse toinen.

11.12.2020 18:01:42
#418955 [+-] Piilota Suosittele

>>418949
Menen mielelläni, sillä sieltä löytyy fiksumpaa porukkaa. Lisäkseen siellä käy huomattavan vähän peppukipeitä häiriköitä, sekä muutenkin jengi on lämminhenkistä. Sä voit vaikka itkeä pahaa oloas muille, kun me pidetään hauskaa ♥

12.12.2020 17:32:09
#419422 [+-] Piilota Suosittele

Ihimiset tykkää naureskella kummallisille ja on monesti ite täysin ulalla siitä, kuinka huvittavia omituisuuksia niillä ittellään on. Saattavat olla hyvinkin hienostuneita ja kotona sitten kerran kuussa juovat toisensa kusta samalla ku syövät paskaa. Jos ne tietäiskään kuinka perverssejä ne tosielämässä on niin varmaan kuolisivat häpiästä.

Mutta tottahan se on, että turrin palkka on kuolema aidsista.

[ 17 viestiä | ]