Karhu ja leijona seisovat yhdessä! Karhu ja leijona seisovat yhdessä!
oho tukka lähti oho tukka lähti
Jos vähän maistan... Jos vähän maistan...
spooky dorifto spooky dorifto
Kaveri Kaveri
Nyt duli dabbelu! :3 Nyt duli dabbelu! :3
Rahaa palaa Rahaa palaa
Melkoinen soppa.. Melkoinen soppa..
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Kissagifejä Kissagifejä
Kun pienet koneet ei riitä Kun pienet koneet ei riitä
Totuus mangasta Totuus mangasta
Voi ei Voi ei
Röps sbrlöl spruit Röps sbrlöl spruit
I Will Sleep Where I Want I Will Sleep Where I Want
Mitä Ruotsi ensin, perässä tulee Suomi Mitä Ruotsi ensin, perässä tulee Suomi
Koeajoi tavaran Koeajoi tavaran
Gone with the blastwave Gone with the blastwave
Kummeli Kummeli
jollain onh ollu aikaa22 jollain onh ollu aikaa22
Iines no Iines no
50v and still hot half-Cherokee 50v and still hot half-Cherokee
Ankkapiirtäjät on teennäistä paskaa Ankkapiirtäjät on teennäistä paskaa
Kuumies Kuumies
 890 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 14.01.2018 20:43:06
[ + 11 - | ]

Coolest monkey in the jungle

[5549] [0.png] [0.21 MB] [478x421] [] []
0.png

14.01.2018 22:53:09
#19348 [+-] Piilota Suosittele

>>19344 Lisäselvennyksenä. Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.

15.01.2018 01:03:52
#19384 [+-] Piilota Suosittele

19378

Pojan äiti ei pitänyt asiaa mitenkään rasistisena, mutta kun puolestaloukkaantujat loukkaantuu


Meinaatko, että valkoihoiset riehuivat noissa liikkeissä, vai miksi ihmeessä puhut "puolestaloukkaantujista"? Vai kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

>>19348
Käytän aika usein nimitystä neekeri, tai apina ihmisistä jotka eivät kykene toimimaan yhteiskunnan määrittelemillä säännöillä. Ihonväristä riippumatta.


En epäile ollenkaan. Se on varmaan mielestäsi hyvin nokkelaa.

15.01.2018 11:50:43
#19445 [+-] Piilota Suosittele

19412

En minä sanonut mitään puolestaloukkaantujien ihonväristä.


Toistan: kuvitteletko tosiaan, että kuva loukkasi vain siinä ollutta lasta?

Miksi tuosta nousi kohu pojan tumman ihonvärin takia, koska siitä ei olisi noussut kohua jos poika olisi ollut valkoinen?


Oletko todella niin tyhmä, ettet tajua miksi apinaksi haukkuminen loukkaa nimenomaan mustia? Vaikea uskoa edes sinusta, mutta voin toki valaista asiaa sinulle, jos et oikeasti tiedä.

15.01.2018 14:46:57
#19526 [+-] Piilota Suosittele

19462

@Jimbo eli hyväksytkö liikkeessä riehumisen


Tietenkään en hyväksy riehumista.

>>19459
Jotenkin ei taas yllätä että joku suvakki puolustamassa riehuvia mustia ihmisiä.


Ja yllättäen joku rajakki tulee valehtelemaan, että suvakki muka puolustaisi riehumista.

15.01.2018 18:01:08
#19606 [+-] Piilota Suosittele

>>19344
Tässä pitää osata englantia sen verran, että osaa erottaa sanat "monkey" ja "ape".

Monkey kuulostaa paremmalta, melkein jopa rimmaa jungle -sanan kanssa, ape ei. Kaikesta pitää metakka nostaa.

[ 15 viestiä | ]