lehtiä :3 lehtiä :3
Jäivät kiinni kurkkaamisesta Jäivät kiinni kurkkaamisesta
Ei mitään puuhata Ei mitään puuhata
Kissalamppu Kissalamppu
Börheä jihadisti :3 Börheä jihadisti :3
Vaivaishiirtäkin nauratti Vaivaishiirtäkin nauratti
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
hippaa :3 hippaa :3
bob bob
Korkki pois Korkki pois
ullatus ullatus
Mikedi Mikedi
tippuuko? tippuuko?
pedoviili pedoviili
mikäs myyrä siellä on :3 mikäs myyrä siellä on :3
Whee! Whee!
Julian oppitunti Julian oppitunti
bobs bobs
tässä on vaikea ruokailla :3 tässä on vaikea ruokailla :3
Viiksi-Valdemar Viiksi-Valdemar
Kun yrität tehä töitä samalla ku muut käy sotaa ympärilläsi.. Kun yrität tehä töitä samalla ku muut käy sotaa ympärilläsi..
Kävi kimppuun Kävi kimppuun
Bätäng mature AAAAHHAHAHAHA! Bätäng mature AAAAHHAHAHAHA!
Belle Delphine ilman meikkiä Belle Delphine ilman meikkiä
 696 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 11.08.2020 08:56:51
[ + 5 - | ]

Reissubörh

[46242] [0.jpg] [0.04 MB] [600x800] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

auto

(729)  · 

istuin

 · 

istuu

(56)
11.08.2020 11:06:24 | 15:06:00
#373469 [+-] Piilota Suosittele

:333

Postasin tän kuvan joskus Nappulaan, mutta otsikkona taisi olla suunnilleen "Kuljettaja! Seuratkaa tuota liha-autoa!".

En ole mikään tarinaniskijä enkä runoilija, vähäinen mielikuvitus valuu tyhjiin jo otsikoidessa ;3

11.08.2020 12:20:38
#373486 [+-] Piilota Suosittele

>>373480
(tarkoitin toki että aliarvioit börheyttäsi)

Olen koittanut pari kertaa Vivamortin kanssa "freebörhiä"... traumat x2 kun kaikki menee niin nopeasti ettei ehdi kellottaa.

Sitten useamman kerran pakosta, kun tulee matkaoksu/-ribuls. Hän ei ole matkustavaa tyyppiä. Jos sinne ei neljällä tassulla pääse niin ei pidä mennä >:3

11.08.2020 15:06:58 | 18:32:54
#373549 [+-] Piilota Suosittele

>>373486

Börh. :3

Tarkoittaako tuo että ajat kovempaa kuin kolmeakymppiä? Ettäs kehtaat! >:3

Voi Mortti ;____; No niin just, huumonit on ihan tyhmiä kakkebyllejä ;3 Ihan turhaan vaan säädetään kaikkea, kun riittäisi auringonpaiste ja tuore ruoho ja metsä ja kissannappulat ajoittaisella pienriistalla höystettynä. Ja tietenkin mukavat (börh)kamut joiden kanssa leikkiä ja ajoittaiset hurinabögsit ja rabsit ja mukava sänky. Että me ollaankin typeriä! >:3

[ 8 viestiä | ]