Ketä disney prinsessaa panisit ? Ketä disney prinsessaa panisit ?
Mummon manaaja Mummon manaaja
False Positive - Last-Ditch (2/?) False Positive - Last-Ditch (2/?)
Kuvaotokset #46 Kuvaotokset #46
vihainen kääp vihainen kääp
Lame selfie bee vol.5 Lame selfie bee vol.5
ei tykkää käärmeestä :3 ei tykkää käärmeestä :3
Jalkakikkailua Jalkakikkailua
Tuntuu mukavalta yllä varmasti Tuntuu mukavalta yllä varmasti
rokodiili rokodiili
VITUT :D VITUT :D
10 vuotta venäjää 10 vuotta venäjää
Chris pekoni Chris pekoni
hui saatana mee helvettiin siitä hui saatana mee helvettiin siitä
False Positive - Fundamental (3/3) False Positive - Fundamental (3/3)
Työhaastattelu Työhaastattelu
tämä video aina saa hymyn huulille tämä video aina saa hymyn huulille
P♂kerface P♂kerface
Erinomainen taikuri Erinomainen taikuri
Karu maisema Karu maisema
Nerokasta Nerokasta
ei ki ei ki
Kriitikkokisset :3 Kriitikkokisset :3
pro maalari pro maalari
 620 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 31.07.2024 15:42:17
[ + 1 | ]

Persut

[72255] [1000006974.jpg] [0.07 MB] [1080x1080] [] []
1000006974.jpg

faktat

 · 

oikeisto

(27)
31.07.2024 16:05:33
#638318 [+6] Piilota Suosittele

Ensimmäinen esimerkki; keksitty ja mielikuvituksen tuotetta. Toinen esimerkki; keksitty ja mielikuvituksen tuotetta. Kolmas esimerkki; keksitty ja mielikuvituksen tuotetta. Näin toimii vain Noski, jonka havainnot ympäröivästä maailmasta ovat, kuin vasemmiston faktat eli mielikuvituksen tuotetta.

31.07.2024 16:13:32
#638320 [+3] Piilota Suosittele

Elinkustannukset senkun jatkavat nousuaan eikä parempaan suuntaan olla menossa.
Mutta huvituksia sentäs saa nykyään ihan ilmaiseksi, kun kaikenmaailman
pellejä sitä tuolla liikkuukin ja esiintymisnumeroina välillä istumista
liikenteen tukkona ja muita älyvapaita stuntteja.

Internetissäkin nämä tarjoavat viihdettä ilman maksua.
Eli siinämielessä täydellisiä vasemmistolaisia.
Harmi, kun mitään tuottavaa saati hyödyllistä eivät saa aikaiseksi...

01.08.2024 00:07:00
#638449 [+3] Piilota Suosittele

Eiköhän toi ole vasemmiston juttuja tuo faktat. Metsät luonnontilaan, turve ei ole uusiutuvaa energiaa, katos jos tehdas on toisessa maassa, niin se ei saastuta Suomessa.

[ 10 viestiä | ]