Mein Kraft Mein Kraft
Ei saa tulla Ei saa tulla
Kuvakommentti Kuvakommentti
aina kolmelta aamuyöstä aina kolmelta aamuyöstä
Seppo Seppo
Dick unit Dick unit
cat scan cat scan
negronet negronet
Kissa 7 Kissa 7
Eugh Eugh
hyvää joulua hyvää joulua
onpa vänkä laite :3 onpa vänkä laite :3
hyvää joulua :3 hyvää joulua :3
Tempparit Suomi Tempparit Suomi
Kelpaa idiooteille Kelpaa idiooteille
Koira ja kissa Koira ja kissa
kuukerin nelli kuukerin nelli
tehtiin tyämiesten kanssa silleen tyhmästi tehtiin tyämiesten kanssa silleen tyhmästi
Kaikki lahjat on mun Kaikki lahjat on mun
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
:3 :3
uusi tytär uusi tytär
Kulmikas Kulmikas
kotio humalas kotio humalas
 549 näyttökertaa, 1 viesti, 0.06 MB, 1 tiedosto, 12.06.2025 08:35:11
[ + 2 | ]

Vassarit on paskempia

[81240] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [700x823] [] []
tiedosto.jpg

vassarit

(109)

oikeisto

(27)

politiikka

(102)
12.06.2025 11:13:19 | 11:14:51
#702279 [+5] Piilota Suosittele

Riippuu määritelmästä. Jos noudatetaan vassarifemakkojen määritelmiä, (niin kuin varsinkin tämän alan tutkijat useimmiten noudattavat, koska itse yleensä kuuluvat kyseiseen viiteeyhmään) kaikki äärivasemmiston oikealla puolella on äärioikeistoa, jolloin sinne mahtuu kaikki mielipiteet keskilinjan sosiaalidemokraateista äärimmäisimpiin rasisteihin. Eli aika nollatutkimus, kertoo vain vasemmiston kuplautumisesta, joka on ollut kaikille silminnähtävää jo vuosikymmeniä.

[ 1 viestiä | ]