Captain Sweden Captain Sweden
Pupuja Pupuja
DIY asustekopiot DIY asustekopiot
Blackface koiro Blackface koiro
MANNEken pis MANNEken pis
Näinhän se vain on... Näinhän se vain on...
Sairas mielesi teki tempun Sairas mielesi teki tempun
Käänne Brexit-neuvotteluissa! Käänne Brexit-neuvotteluissa!
Taas historian havinaa Taas historian havinaa
Norjalainen kelkkareissulla Norjalainen kelkkareissulla
Lakki on tärkeä Lakki on tärkeä
Tappelu Tappelu
Kaija 5-0 Kaija 5-0
Kuvakommentti Kuvakommentti
Arvaa harmittiko..? Arvaa harmittiko..?
Eskimo (ei se jäätelö) Eskimo (ei se jäätelö)
Haluais olla jotain ihan muuta Haluais olla jotain ihan muuta
Aasit Aasit
Vaimo parkkaa Vaimo parkkaa
Dio seikkailee 9 Dio seikkailee 9
Fantti ja hylke Fantti ja hylke
Voisnetko lopeta kiusaaisen? Voisnetko lopeta kiusaaisen?
Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone Vuoden kateissa ollut Venäläinen lentokone
Cat Stevens Cat Stevens
 747 näyttökertaa, 11 viestiä, 4.22 MB, 1 tiedosto, 22.05.2018 17:23:51
[ + 4 | ]

Työnjohto paikalla

[12224] [0.mp4] [4.22 MB] [320x320] [] []

kissa

(5208)  · 

pelto

(18)
22.05.2018 21:35:51
#59197 [+-] Piilota Suosittele

>>59196

Aah, muistan kun vuosia sitten kävin jokusen kerran eräällä tallilla. (Siis silleen vaan muutaman kerran, en oo koskaan harrastanut ratsastusta). Siellä oli tabbykuvioiset Keijo ja Väinö, joista Keijo oli ruskeasävyinen ja Väinö harmaasävyinen. Molemmat oli baijattavia, mutta Keijo oli se sosiaalisempi tapaus ja tuli hartioille puuhkana köllimään ja moottori hurisi täysillä :333 Vieläkin muistelen joskus lämmöllä kun oli niin BÖRH <3 :333

22.05.2018 23:01:53
#59209 [+-] Piilota Suosittele

>>59197

Väinö... Väinö... missä on se Väinö...


... silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu

siellä siellä se Väinö on...

börh-börh-hmmuuuu-börh-börh...

22.05.2018 23:15:16
#59210 [+-] Piilota Suosittele

>>59209

Sängynpeitteen pehmeen alla on pikku-Mortin kolo
Siellä on lämmin, öisin myös isi, ja Mortilla börheä olo
Siellä on lämmin, öisin myös isi, ja Mortilla börheä olo :3

27.05.2018 21:55:34 | 21:55:52
#60385 [+-] Piilota Suosittele

@3evill

On Mortin salatupakoinnista jotain hyötyä, ilman en saisi sanoja rimmaamaan:

Tässä tulee börheä Mortti
Ja on sillä huulessa nortti
Ja sitä se tupruttelee
Ja isiltä piilottelee

:333

27.05.2018 22:00:54
#60389 [+-] Piilota Suosittele

>>60385

Varmasti polttelee,
ja vähän kiukuttelee,
Kun evill ei nouse sängystä,
Ottaa pompun, roikaisee päädystä

Työntää nenun sieraimeen,
Diihen isi heräilee, :3
Laitetaanpa lisää mulle lisää safkaa,
Et jaksais juosta päätä pahkaa

27.05.2018 22:07:53 | 22:08:01
#60394 [+-] Piilota Suosittele

>>60389

Hyvä biisi ja niin söbö nenäbögs :333

Varmasti erityisen söpöä silloin jos on nukkunut kolmen tunnin pätkissä koska mäy mäy mäy >:3

Mutta börheän on tehtävä mitä börheän on tehtävä <3 :333

[ 11 viestiä | ]