Sorsia. Sorsia kaikkialla. Sorsia. Sorsia kaikkialla.
Hapsi pöllii slayjerin kellon Hapsi pöllii slayjerin kellon
lelumanne lelumanne
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet Mahtava peräsin ja pulleat purjeet
Katuvan aamiainen Katuvan aamiainen
Pullon kallistus musiikkia 2 Pullon kallistus musiikkia 2
Antti 2 Antti 2
Vässykkä nuoriso Vässykkä nuoriso
Nopeasti se mieli muuttuu 🤣👌 Nopeasti se mieli muuttuu 🤣👌
Älkää kink-shametko Älkää kink-shametko
Reetta lähti matkoille Reetta lähti matkoille
joulukuusi on koristeltu :3 joulukuusi on koristeltu :3
wierdo wierdo
pyörii pyörii pyörii pyörii
KKKFC KKKFC
Danny on vanha:D Danny on vanha:D
Vaskivittu Vaskivittu
Äijä Äijä
Hyvää itsenäisyys päivää Hyvää itsenäisyys päivää
Lelusuvakki Lelusuvakki
Pervo Pervo
JOUlu_kalem teri: luukku 2 JOUlu_kalem teri: luukku 2
Vittumainen vekotin Vittumainen vekotin
most wanted most wanted
 748 näyttökertaa, 11 viestiä, 4.22 MB, 1 tiedosto, 22.05.2018 17:23:51
[ + 4 | ]

Työnjohto paikalla

[12224] [0.mp4] [4.22 MB] [320x320] [] []

kissa

(5208)  · 

pelto

(18)
22.05.2018 21:35:51
#59197 [+-] Piilota Suosittele

>>59196

Aah, muistan kun vuosia sitten kävin jokusen kerran eräällä tallilla. (Siis silleen vaan muutaman kerran, en oo koskaan harrastanut ratsastusta). Siellä oli tabbykuvioiset Keijo ja Väinö, joista Keijo oli ruskeasävyinen ja Väinö harmaasävyinen. Molemmat oli baijattavia, mutta Keijo oli se sosiaalisempi tapaus ja tuli hartioille puuhkana köllimään ja moottori hurisi täysillä :333 Vieläkin muistelen joskus lämmöllä kun oli niin BÖRH <3 :333

22.05.2018 23:01:53
#59209 [+-] Piilota Suosittele

>>59197

Väinö... Väinö... missä on se Väinö...


... silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu

siellä siellä se Väinö on...

börh-börh-hmmuuuu-börh-börh...

22.05.2018 23:15:16
#59210 [+-] Piilota Suosittele

>>59209

Sängynpeitteen pehmeen alla on pikku-Mortin kolo
Siellä on lämmin, öisin myös isi, ja Mortilla börheä olo
Siellä on lämmin, öisin myös isi, ja Mortilla börheä olo :3

27.05.2018 21:55:34 | 21:55:52
#60385 [+-] Piilota Suosittele

@3evill

On Mortin salatupakoinnista jotain hyötyä, ilman en saisi sanoja rimmaamaan:

Tässä tulee börheä Mortti
Ja on sillä huulessa nortti
Ja sitä se tupruttelee
Ja isiltä piilottelee

:333

27.05.2018 22:00:54
#60389 [+-] Piilota Suosittele

>>60385

Varmasti polttelee,
ja vähän kiukuttelee,
Kun evill ei nouse sängystä,
Ottaa pompun, roikaisee päädystä

Työntää nenun sieraimeen,
Diihen isi heräilee, :3
Laitetaanpa lisää mulle lisää safkaa,
Et jaksais juosta päätä pahkaa

27.05.2018 22:07:53 | 22:08:01
#60394 [+-] Piilota Suosittele

>>60389

Hyvä biisi ja niin söbö nenäbögs :333

Varmasti erityisen söpöä silloin jos on nukkunut kolmen tunnin pätkissä koska mäy mäy mäy >:3

Mutta börheän on tehtävä mitä börheän on tehtävä <3 :333

[ 11 viestiä | ]