Fema camp Fema camp
Ei vittu ei saatana Ei vittu ei saatana
The Real Pokebusters The Real Pokebusters
turreja turreja
Stäär trekissä viime kerralla Stäär trekissä viime kerralla
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Suvakit vs Breivik Suvakit vs Breivik
Trumpin tukijat on hyvin lojaaleja :DD Trumpin tukijat on hyvin lojaaleja :DD
Feminismi: 0 Todellisuus: 1 Feminismi: 0 Todellisuus: 1
suomalaisin video suomalaisin video
Perunamuusivinkki Perunamuusivinkki
pelaa :3 pelaa :3
Tyhmyys Tyhmyys
Loong mobo Loong mobo
Tähtitiedettä Tähtitiedettä
kaunis :3 kaunis :3
tasa-arvoinen urheilukuva tasa-arvoinen urheilukuva
Helsinki.. Helsinki..
Lähde ehdolle kuntavaaleihin Lähde ehdolle kuntavaaleihin
poni poni
Kooma Kooma
Hyvin meni Hyvin meni
koronan takia paketit myöhästyy hiukan koronan takia paketit myöhästyy hiukan
Se oli elämäni omituisin joulu Se oli elämäni omituisin joulu
 923 näyttökertaa, 9 viestiä, 14.9 MB, 1 tiedosto, 24.03.2021 20:19:46
[ + 2 | ]

teslakuljettaja

[52592] [0.mp4] [14.9 MB] [480x854] [] []

24.03.2021 20:36:31
#450414 [+-] Piilota Suosittele

Aika harvoin kerrotaan kuinka paljon sähköauto kuluttaa ja mitä se maksaa.
TM teki jonkin koeajon pikkupakkasilla 5-10 astetta.
Täyssähkö Mersulla hintaa tuli noin 40€/100km.

24.03.2021 22:00:08
#450462 [+-] Piilota Suosittele

>>450448
Reissu oli muistaakseni Stadista Vierumäelle ja takaisin.
Lähtiessä akut täyteen huoltoasemalla ja hinta ylös.
Pakkanen kiristyi kohteessa yöllä, joten piti paluumatkan varrella ladata uudestaan ja hinta taas ylös.
Loppusumma oli toi 40€/100km.
Siihen vielä liki 3 tuntia odottelua, että akut latautuu.

24.03.2021 22:19:10
#450477 [+-] Piilota Suosittele

>>450462 Lataus muualla kuin kotona saattaa olla hyvinkin kallista. Riippuu ihan siitä kuinka kalliin töpselin valitsee. Kotona täyteen lataus on muutaman euron.

24.03.2021 23:13:50 | 23:13:59
#450492 [+-] Piilota Suosittele

>>450483 Jos on järkyttävän iso akku ja maksaa suomen kalleinta sähköä niin saattaa maksaa pari kymppiä. Itse maksan 6 senttiä kWh + siirrot. Sähköauton akku on yleensä väliä 40-100kWh.

[ 9 viestiä | ]