Handjob Handjob
Amnesty Star Wars Amnesty Star Wars
Työpaikka Työpaikka
Hyvästi Esko Hyvästi Esko
batman soittaa viulua katolla batman soittaa viulua katolla
Takaisin töihin siitä Takaisin töihin siitä
ihana nainen ihana nainen
Klamydia Klamydia
Hesarin ilmastopropagandaa. Hesarin ilmastopropagandaa.
Flanders Flanders
M̷̛̟̯̈̈́ ̶̜͍̙̔͐Ư̵̧̤͗͗͜ ̸̢̯̅͠U̵̞̱͗ͅ ̶͈̥̦͗M̵̱͙͔̊̃ ̸̪͗́̿I̶͇͒͊ ̶͇̃͊ M̷̛̟̯̈̈́ ̶̜͍̙̔͐Ư̵̧̤͗͗͜ ̸̢̯̅͠U̵̞̱͗ͅ ̶͈̥̦͗M̵̱͙͔̊̃ ̸̪͗́̿I̶͇͒͊ ̶͇̃͊
ronttonen ronttonen
liskojen yö liskojen yö
digimummon viikonloppu digimummon viikonloppu
khooli apina :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD khooli apina :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Joku oli taas ollut bilettämässä 😁 Joku oli taas ollut bilettämässä 😁
Työkassien irtiotto. Työkassien irtiotto.
Kääpiöt opettelevat ihmistavoille Kääpiöt opettelevat ihmistavoille
Vesipuisto surina Vesipuisto surina
Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin. Jonna, läski miestenvihaaja. Toimittaja tietenkin.
onnellinen mies onnellinen mies
Gorgeous small blonde pounded by 3 old guys Gorgeous small blonde pounded by 3 old guys
Kultainen aamunkoitto Kultainen aamunkoitto
Ehkä se tapahtui, mutta... Ehkä se tapahtui, mutta...
@-
 968 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 20.12.2020 07:18:16
[ + 0 | ]

Karttapallon valmistus vuonna 1955


karttapallo

 · 

historia

(42)
20.12.2020 08:12:26
#421912 [+1] Piilota Suosittele

Tuommosessa olisi töitä ihmisille. Kaikki nämä työt ovat kadonneet koneistuksen tullessa korvaamaan ne. Monta eri työvaihetta ja veikkaankin, että työntekijät vaihtoivat työpisteitä aika-ajoin että homma pysyy mielenkiintoisena.

20.12.2020 10:55:07
#421925 [+1] Piilota Suosittele

>>421912
Ei tuosta kauaa ole ku normaalissa tehtaassaki oli vaikka 100 konekirjoittajaa ja 50 piirtäjää töissä, muista hommista puhumattakaan. Nykyään ei tuollaisia töitä edes ole...

20.12.2020 15:24:37
#421997 [+1] Piilota Suosittele

>>421972
1975 laitettiin hallitus nippuun ja uudet vaalit tulille ku työttömyys nousi yli 60 000. Samoin noina aikoina töissä olleilla on vääristynyt kuva siitä, että kaikille on töitä. Kaverini äiti meni siivoojaksi pankkiin 16-vuotiaana ja jäi eläkkeelle pankinjohtajana. Ei nykyään tehdä tuollaisia nousuja...

20.12.2020 19:02:57
#422070 [+-] Piilota Suosittele

>>421997
No tämähän se on. Ennen mentiin apulaiseksi, siitä sitten myyjäksi, esimieheksi, liikkeen vastaavaksi ja lopulta johtajaksi. Nyt pitää olla apulaiseksi päästäkseen 3 vuotinen tutkinto, sopiva ikä ja halu tehdä hommia kellonajasta riippumatta ilman palkkaa eläkeikään asti. Ja tätähän nää nykyään eläkkeellä olevat johtajat sun muut ei tajua eikä halua tajuta.

Jenkeissäki oli boomereilla helppoa ku juoksupoikana tienas omakotitalon verran rahaa. 20 vuotiaana oma talo, 30 vuotiaana osavaltion haaran johtajana ja nelikymppisenä jäi sitten eläkkeelle. "No perkele, mun nuoruudessa viikkopalkka oli 9 dollaria, nyt sen saa jo tunnista. Vittu ku nuoriso on niin kiittämätöntä". Juu'u, mitä nyt inflaatio syöny rahan arvon, mutta palkat pysyy samana.

20.12.2020 22:52:28
#422147 [+1] Piilota Suosittele

>>422070

Inflaatio, ahneus. Siinä suurimmat haitat kaupallisessa toiminnassa. Esim. mitä vittua puhutaan jostain kestävästä kehityksestä kun osa, jota haet korjataksesi jonkin teknisen laitteen maksaa monesti 2/3 u uden laitteen hinnasta tai jopa enemmän. Esim. partahöylä, jossa on 4 terää. 5:n uuden partateräpaketin hinta on enemmän kuin uusi höylä, jossa 4 terää. Pyörän ulkokumit, kaikki tuommoiset saatana maksaa vitusti.ö Shwalhbe:n Fat Frank (Big Apple) on pistosuojattu vähhän suurempien renkaiden ystäville tehty ulkokumi. Vaan, vittu kestä ei mitään. Neljä rengasta paskakaksi hiekkatiellä vantaanjoen rantaa pitkin. Hinta kappaleelta 50 + euroa. Vähnä päälle 200 euroa paloi yhden vitun kuukauden aikana pari kesää sitten. Päätin noiden rikkoutumisen jälkeen lampsia Motonettiin ja ostaa sieltä 11 euron vastaavan nakin. Edelleen on käytössä ja kesti vittu tuon saman reissun hiekkatietä pitkin. Joo. Joka kerta kun katselin mitä vittua kävi renkaille niin löytyi tappajasepeli renkaan läpi.

[ 12 viestiä | ]