Suunta-aivo Suunta-aivo
Oikea valinta Oikea valinta
Hyvin näyttää Yhdysvalloissa menevän. Hyvin näyttää Yhdysvalloissa menevän.
Surutta ipaki tonne Surutta ipaki tonne
toinen ulottovuus toinen ulottovuus
ei saatana ei saatana
käärme käärme
jaksaa jaksaa jaksaa jaksaa
Väestönvaihto salaliittoteoria osa3 Väestönvaihto salaliittoteoria osa3
Bowling alley Bowling alley
pippeli pippeli
iso kakka iso kakka
Älä juo kusta Älä juo kusta
palavat materiaalit palavat materiaalit
Saatanan suolaukot lopettakaa jo Saatanan suolaukot lopettakaa jo
Hatsapuri menossa uuniin Hatsapuri menossa uuniin
Ihme kun mediat olikin hiljaa.. Ihme kun mediat olikin hiljaa..
Huomenna kaikki on huonommin Huomenna kaikki on huonommin
rokotetta rokotetta
Fingerpori- politiikka Fingerpori- politiikka
no vaccines no vaccines
Jarlaa Jarlaa
raskaana on raskasta raskaana on raskasta
Miltä sinun mäkihyppy kansiosi näyttää? Miltä sinun mäkihyppy kansiosi näyttää?
 1 118 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.44 MB, 1 tiedosto, 04.01.2021 01:31:14
[ + 12 | ]
👑 Katsotuin 04.01.2021.

pakolainen

[50810] [pakolainen.png] [1.44 MB] [1280x1280] [] []
pakolainen.png

pakolainen

(47)  · 

isis

(50)
04.01.2021 02:21:05
#426543 [+3] Piilota Suosittele

>>426535
Juuri näin. Allahin valittu kansa infiltroituu muihin maihin ja siittää jälkeläisiä maksimaalisesti syrjäyttääkseen alkuperäisen väestön. Sinisilmäiset kukkahatut eivät tätä näe eivätkä ymmärrä.

Muistakaa opetella jo arabiaa ja lukea Koraania.

04.01.2021 19:42:05
#426714 [+-] Piilota Suosittele

>>426712 No oikeastaan ainoat maat jotka on niin kusessa että tuo olisi vaihtoehto on Ruotsi ja Ranska. Britit vittuuntu siihen että ovat vähemmistö omassa pääkaupungissaan ja lopputuloksena on Brexit.

05.01.2021 00:30:14
#426744 [+1] Piilota Suosittele

Eipä siinä. Siniset silmät katsovat ja ottavat vastaan. Samoin kuin ruotsissakin kävi, niin käy myös suomessa. On jo käynyt. Nyt alkaa nuprisot tajuamaan sen, etten virkavalta mahda yhtään mitään. Katson. Katson kuinka Suomi palaa tässä liekissä.

06.01.2021 09:30:03
#427198 [+1] Piilota Suosittele

Ei ne pakene ählämismiä vaan sen seurauksia. Täällä voi ählämöidä ilman seurauksia koska ympärillä on kuitenkin valkoinen enemmistö joka pitää yhteiskunnan toiminnassa. Sitten kun ählämeitä ja neekeriapinoita on tarpeeksi paljon niin yhteiskunta ei enää toimi.

[ 15 viestiä | ]