Ihana nainen Ihana nainen
juustoa juustoa
Oon tää kissa Oon tää kissa
Asperger-lapsen ilo onnistumisesta Asperger-lapsen ilo onnistumisesta
oikeusvaltio oikeusvaltio
9/11 9/11
ilmeilevät kass ilmeilevät kass
Koirat on kivoja Koirat on kivoja
ismo laitela ismo laitela
kkk supermarket kkk supermarket
Ihanat naiset Ihanat naiset
negan vittuilee negan vittuilee
Sillä välin flowidassa Sillä välin flowidassa
mandy mandy
lihaisa tissi lihaisa tissi
spedebud spedebud
shione cooper shione cooper
puristelu kielletty puristelu kielletty
Myöhästyin:( Myöhästyin:(
estline estline
Psyyke kuvakommentti Psyyke kuvakommentti
firma firma
vittu harri vittu harri
Ihan... Älä katso Ihan... Älä katso
 748 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.57 MB, 1 tiedosto, 09.01.2021 20:35:47
[ + 5 - | ]

Itku lyhyestä ilosta

[50950] [D84F56C6-9E7A-4D1F-A6E8-FC7EB64E68E9.jpeg.jpg] [0.57 MB] [750x992] [] []
D84F56C6-9E7A-4D1F-A6E8-FC7EB64E68E9.jpeg.jpg

qanon

 · 

capitol

 · 

florida-man

09.01.2021 20:37:45
#428287 [+-] Piilota Suosittele

Tehtiin silleen tyhmästi poikien kanssa..

No sitä voipi sitte seuraavat 10 vuotta viiden lapsen iskä harkita seuraavaa hauskaa keppostelureissua piäkaupunnii..

10.01.2021 16:28:14
#428490 [+-] Piilota Suosittele

FBI:llä on jo sivut noitten kaikkien idioottien metsästämiseen pärstän perusteella. Kaikilla puhelin, kaikki kuvasivat. Uskon että USA:han tarvitaan taas uusi yksityinen vankila.

12.01.2021 09:51:30
#428748 [+-] Piilota Suosittele

>>428587
Trump myönsi FOX:in mukaan saattaneensa myötävaikuttaa tapahtumiin, ja tuomitsi ne. En usko että armahtaa yhtään ketään noista.

>>428632
Ei vaan vandalisoinnista, ja Trumpin kesällä kirjoittama laki noita kulttuurillisesti arvokkaita kohteita vastaan voi tuova sen 10v. En usko että noita eristetään uuteen vankilaan erikseen.

Saa nähdä, mielenkiintoista.

12.01.2021 13:03:23
#428838 [+-] Piilota Suosittele

>>428748 kunnes peruu sanansa - yrittää nyt esittää kaiketi katuvaa tms. Vittu vastuuton pässi se on. No, sitä saa mitä tilaa. Vastakkainasettelua ja vihaa. Siinä se on kyllä ollut paras presidentti koskaan.

[ 15 viestiä | ]