prööt :D prööt :D
Oho Oho
Howdy pardner Howdy pardner
Urokset ja naaraat Urokset ja naaraat
Mitä "miehet" pelkäävät? Mitä "miehet" pelkäävät?
Tällä hetkellä viimeinen omakuva Tällä hetkellä viimeinen omakuva
Talla kääntyi islaminuskoon Talla kääntyi islaminuskoon
Saunas Are Toxic Gas Chambers Saunas Are Toxic Gas Chambers
Teki uukkarin Teki uukkarin
Sähkäri Sähkäri
Köyhän miehen lowrider Köyhän miehen lowrider
hyvää lokakuuta hyvää lokakuuta
Totta Totta
ukkosraekuurolumisalamamyrsky ukkosraekuurolumisalamamyrsky
paperi toimii paperi toimii
Miehiset miehet Miehiset miehet
:-D :-D
Mullapa on naru :33 Mullapa on naru :33
jamalia jekutettiin jamalia jekutettiin
Siperian shamaani joutuu takaisin Siperiaan Siperian shamaani joutuu takaisin Siperiaan
spurdo borgir spurdo borgir
muotokuvat muotokuvat
Nordean konttori Nordean konttori
*snib* *snib*
 695 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 21.01.2021 04:38:48
[ + 2 - | ]

Turkin kansallislaulu


23.01.2021 11:06:49 | 11:11:43
#432053 [+-] Piilota Suosittele

Kaveri tilas Aittorinteen kebab pizzeriasta ruokaa ja oli kyllä Enricon pizzeria. Kannattaa katsoa arvosteluja kun tilaa ja te muut voitte lukea vaikka viihteeksi. Yksitähtisiä joihin omistaja uhkailee ja kiukuttelee; viisitähtisiä jotka on kirjoitettu huonolla suomella ja jopa yksi venäjänkielinen johon on googlen käännöskin jostain syystä valmiiksi mukana. Tässä esimerkki joka ehkä innostaa lukemaan lisää:

"1/5
kuljetus oli myöhässä ruoat oli kylmiä ja kastikkeet oli väärät,en suosittele kenellekkään

vastaus:Moi miksi kastike vääri kirjoita taco kastike tänän vikkoloppu kiire kebab iskender taco kastike pizza taco kastike oike"

edit: ps. maistoin kanssa yhtä siivua siitä pizzasta ja meni kyllä roskiin ja osa pönttöön. En ole kyllä eläessäni maistanut mitään noin kuvottavaa ja olen sentään syönyt appelsiini-vööneriä krapulassa, mutta hissipoika ei ollut sillä kertaan läheskään noin nopea.

[ 5 viestiä | ]