Rakkaus on ikuinen Rakkaus on ikuinen
tulkoon jänis... ja jänis tuli tulkoon jänis... ja jänis tuli
Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD
8 minsaa on kamalan pitkä aika 8 minsaa on kamalan pitkä aika
Kuinka hommata psykoosi 101 Kuinka hommata psykoosi 101
vavva apu vavva apu
Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3 Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3
Misogyniakokoelma Misogyniakokoelma
eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä
ammuskelut ammuskelut
saattaa olla että riipasen kännin saattaa olla että riipasen kännin
let it rip let it rip
>ritariripari >ritariripari
Mrs. Hammer Mrs. Hammer
I had a dream I was king :3 I had a dream I was king :3
Soita paranoid Soita paranoid
Ei vituta t. koiro Ei vituta t. koiro
Rengasmaailma Rengasmaailma
Kyntäisin Kyntäisin
Problems? t. Mikael :) Problems? t. Mikael :)
*nom* *nom*
Sulje ylös ja ota rahani Sulje ylös ja ota rahani
Joka päivä buffailen Joka päivä buffailen
Ei sovi ei mahu Ei sovi ei mahu
 947 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.35 MB, 1 tiedosto, 24.01.2021 16:59:20
[ + 21 - | ]
👑 Plussatuin 24.01.2021.

Uusin versio sähkiksestä

[51254] [IMG_20210124_155656_9.jpg] [3.35 MB] [4016x5344] [] []
IMG_20210124_155656_9.jpg

sähköpyörä

(10)  · 

on

(118)  · 

homoille

 · 

homopyörä

 · 

hinttikiituri

 · 

kyrvänimijänmenopeli

 · 

anaalirassaajanpyörä

 · 

homoseksuaalinkuljetusvä

24.01.2021 23:11:44
#432641 [+-] Piilota Suosittele

>>432634
Ipa on erikseen ja tainnut onneksi poistua keskuudestamme.
Volmis ja Richard on taas jos ei sama niin veljeksiä tai homorakastavaisia. Aivan samat sallantautiset jutut.

25.01.2021 10:59:51 | 10:59:59
#432784 [+-] Piilota Suosittele

Lyijy. Olen kuullut puhetta, että keskimoottori tuhoaisi ketjuja nopeammin kuin takamoottori. Tiedä en koska ei tuosta kokemusta.

25.01.2021 22:45:47
#433014 [+-] Piilota Suosittele

Kumma miten noin pieni akku auttaa niinkin paljon. Kannattaa olla ihan hiljaa sähköjutuista. Hallitus kun haistaa rahan, niin sun lompakko kevenee kummasti, vaikka tuo onkin olevinaan vihreää.

Vähän ku dieseliin kannustettiin, ja kun 30% autoista kävi sillä, nostettiin hinnat korkealle.

[ 16 viestiä | ]