käsitätkö? käsitätkö?
Yllätysmuna (ei se raiskaus) Yllätysmuna (ei se raiskaus)
Kielletyt ajatukset Kielletyt ajatukset
Avulias natsi Avulias natsi
Tsernobyl Tsernobyl
ruoka suositukset ruoka suositukset
This is my fetish kuvakommentti This is my fetish kuvakommentti
Luolastolainen Luolastolainen
Pińata Pińata
Neropatin myöhemmät elämänvaiheet Neropatin myöhemmät elämänvaiheet
Mikään ei ole muuttunut Mikään ei ole muuttunut
pahat pojat, pahat pojat, mitä teet kun ne tulevat vartesi pahat pojat, pahat pojat, mitä teet kun ne tulevat vartesi
Antonin Dvorak sopii kaikkeen Antonin Dvorak sopii kaikkeen
Tasapainoista :3 Tasapainoista :3
Super Gachi Kart Super Gachi Kart
Persemaan kissa Persemaan kissa
painajaispolttoaineeni pärähtelee painajaispolttoaineeni pärähtelee
New Eleven New Eleven
Elämäni Elämäni
Juuri sitä miltä näyttää Juuri sitä miltä näyttää
Tehdään yhdessä vohveleita Tehdään yhdessä vohveleita
Kiitos Keke Rosberg 1978-1986 Kiitos Keke Rosberg 1978-1986
9/11 was a human error 9/11 was a human error
Leppikset lempimässä Leppikset lempimässä
 1 162 näyttökertaa, 32 viestiä, 2.24 MB, 1 tiedosto, 04.03.2022 03:18:42
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 04.03.2022.

Ryssän ennuste

[62362] [310ec374dacb28e6.mp4] [2.24 MB] [640x360] [] []

ryssää

 · 

vituttaa

(22)  · 

ja

(32)  · 

se

(13)  · 

on

(118)  · 

hyvä

(43)
04.03.2022 09:27:53
#552197 [+-] Piilota Suosittele

>>552186 Lännen pakotteet tuottaa lännelle takaiskun ja lännen oma talous romahtaa. Meidän päättäjät on idiootteja jotka ei ymmärrä mistään mitään

04.03.2022 09:31:39 | 09:32:03
#552202 [+-] Piilota Suosittele

>>552198 Totta se on. Säki oot aivopesty idiootti etkä tiedä mistään yhtään mitään. Vingut vaan niinku vammanen lutka. Sä olet itse se ohjelmoitu robootti

04.03.2022 09:31:42
#552203 [+3] Piilota Suosittele

552199

Mitä vittua nyt taas :D Suomessa on iha ok olla homo, voit kertoa sen putinille ku se "mittaa lämpöä" sun anuksesta ens kerralla.

04.03.2022 09:33:43
#552206 [+-] Piilota Suosittele

>>552204 Ei vaan ymmärsin että se oli turha ja lapsellinen. Anteeksi siitä. Lännen osakemarkkinat ovat kupla joka on muutenkin puhkeamassa. Etkö ymmärrä sitä?

04.03.2022 09:39:57
#552214 [+2] Piilota Suosittele

>>552213
Tykkään susta ku puhut tuhmia, muista kuitenkin ettei putin taida kauheen hyvällä kattoa homoja joten parasta ette levitä näitä fantasioita kauheesti.

04.03.2022 10:22:42
#552228 [+-] Piilota Suosittele

>>552210 vaikka olisi niin mitä sitten? Suomessa se ei ole laitonta. Vaikka kaikki eivät sitä ei arvosta täällä, ei kuitenkaan kukaan täällä pistä siitä vankilaan tai hirtä. Venäjällä näyttäisi menevän toisella tavalla.

On varmasti ahdistavaa asua siellä Pohjois-Korea 2.0 maassa missä valtion media valehtelee kokoajan etkä voi luottaa viranomaisiin mitenkään.

Kuule on olemassa mahdollisuus muutokseen. Luovu putinismista ja ryhdy demokratian kannattajaksi. Kyllä kummasti helpottaa.

04.03.2022 10:36:26 | 10:37:26
#552230 [+-] Piilota Suosittele

>>552228 Demokratia ei toimi koska kaikki helposti manipuloitavat idiootit ja kehitysvammaisetkin saavat äänestää. Ja enemmistö kansasta on tällasia matala ÄO tyhmiä homoja ja huoria

[ 32 viestiä | ]