Korona ja taide kommunismia Korona ja taide kommunismia
unlimited bacon unlimited bacon
Tarjoiljapojalla siivouspäivät Tarjoiljapojalla siivouspäivät
pora pörje pora pörje
Tyhjä Tyhjä
automerkit automerkit
Protip Protip
Rahtari Rahtari
joulu joulu
Cherry Cherry
hidler hidler
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Uuni myynnissä Uuni myynnissä
Token talent! Token talent!
Cuckoomus2 Cuckoomus2
nyt osu jamalia leukaan nyt osu jamalia leukaan
Persu kuvakommentti Persu kuvakommentti
Taas pari kivaa kuvaa Taas pari kivaa kuvaa
Schrödinger kävelee Schrödinger kävelee
väri rage väri rage
wc paper fail wc paper fail
Oulun Batman ja Yle Oulun Batman ja Yle
Kiinan sukellusveneet Kiinan sukellusveneet
99 words for coons 99 words for coons
 1 162 näyttökertaa, 32 viestiä, 2.24 MB, 1 tiedosto, 04.03.2022 03:18:42
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 04.03.2022.

Ryssän ennuste

[62362] [310ec374dacb28e6.mp4] [2.24 MB] [640x360] [] []

ryssää

 · 

vituttaa

(22)  · 

ja

(32)  · 

se

(13)  · 

on

(118)  · 

hyvä

(43)
04.03.2022 09:27:53
#552197 [+-] Piilota Suosittele

>>552186 Lännen pakotteet tuottaa lännelle takaiskun ja lännen oma talous romahtaa. Meidän päättäjät on idiootteja jotka ei ymmärrä mistään mitään

04.03.2022 09:31:39 | 09:32:03
#552202 [+-] Piilota Suosittele

>>552198 Totta se on. Säki oot aivopesty idiootti etkä tiedä mistään yhtään mitään. Vingut vaan niinku vammanen lutka. Sä olet itse se ohjelmoitu robootti

04.03.2022 09:31:42
#552203 [+3] Piilota Suosittele

552199

Mitä vittua nyt taas :D Suomessa on iha ok olla homo, voit kertoa sen putinille ku se "mittaa lämpöä" sun anuksesta ens kerralla.

04.03.2022 09:33:43
#552206 [+-] Piilota Suosittele

>>552204 Ei vaan ymmärsin että se oli turha ja lapsellinen. Anteeksi siitä. Lännen osakemarkkinat ovat kupla joka on muutenkin puhkeamassa. Etkö ymmärrä sitä?

04.03.2022 09:39:57
#552214 [+2] Piilota Suosittele

>>552213
Tykkään susta ku puhut tuhmia, muista kuitenkin ettei putin taida kauheen hyvällä kattoa homoja joten parasta ette levitä näitä fantasioita kauheesti.

04.03.2022 10:22:42
#552228 [+-] Piilota Suosittele

>>552210 vaikka olisi niin mitä sitten? Suomessa se ei ole laitonta. Vaikka kaikki eivät sitä ei arvosta täällä, ei kuitenkaan kukaan täällä pistä siitä vankilaan tai hirtä. Venäjällä näyttäisi menevän toisella tavalla.

On varmasti ahdistavaa asua siellä Pohjois-Korea 2.0 maassa missä valtion media valehtelee kokoajan etkä voi luottaa viranomaisiin mitenkään.

Kuule on olemassa mahdollisuus muutokseen. Luovu putinismista ja ryhdy demokratian kannattajaksi. Kyllä kummasti helpottaa.

04.03.2022 10:36:26 | 10:37:26
#552230 [+-] Piilota Suosittele

>>552228 Demokratia ei toimi koska kaikki helposti manipuloitavat idiootit ja kehitysvammaisetkin saavat äänestää. Ja enemmistö kansasta on tällasia matala ÄO tyhmiä homoja ja huoria

[ 32 viestiä | ]