Expert Expert
Ryssä jakaa salaliittoteoriaa Ryssä jakaa salaliittoteoriaa
Kiitos Mestari! Kiitos Mestari!
Paini on homojen hommaa. Paini on homojen hommaa.
Voileipää, saatana! Voileipää, saatana!
Poikuuden menetys osa 3 Poikuuden menetys osa 3
Vakavatahna Vakavatahna
Silimien välliin Silimien välliin
Avril Avril
Lukuja Lukuja
hei onks kellää linkkii tai jotai :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hei onks kellää linkkii tai jotai :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
nergromancy nergromancy
On tämä saatana työmaa! On tämä saatana työmaa!
Nakkiperunat Nakkiperunat
Norsu Norsu
neekeri neekeri
Muutama kuva 20. Muutama kuva 20.
Forssan amiksessa ei saa ruokaa, jos ei ole maskia Forssan amiksessa ei saa ruokaa, jos ei ole maskia
Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa Lääketeollisuus tekee vain paalua jatkoa
Nakuankka veneilemässä Nakuankka veneilemässä
Jos luulit kokoomuksen pelastavan.. Jos luulit kokoomuksen pelastavan..
Ikeadåsh Ikeadåsh
Chris Rock kertoo neekereistä Chris Rock kertoo neekereistä
Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna
 936 näyttökertaa, 13 viestiä, 2.69 MB, 1 tiedosto, 25.01.2021 01:01:20
[ + 3 | ]

elämän koululaisella asiaa

[51255] [alan-mies.mp4] [2.69 MB] [854x480] [] []

elämän koulu

 · 

nisti

(97)  · 

hörhö

(8)
25.01.2021 22:41:11
#433011 [+-] Piilota Suosittele

Kaljasta ei tuu noin hidasta. Itseasiassa kaljasta tulee vaan nykyään nopeampi. Mikä lie hänen myrkkynsä. Rotanpaska varmaan.

25.01.2021 23:47:18
#433035 [+-] Piilota Suosittele

Näin yks päivä steppaillessa kadulla ku siinä oli joku nuoripari juttelemassa. En saanu puheistansa selvää, koska en ymmärtäny savoksi puhuttua riikinruotsia höystettynä saamella ja mongoolien harvinaisella paikallismurteella. Jätkä teki koko ajan lähtöä tytynsä luota, mutta jotakin asiaa heebolla kuitenkin oli. Se pääs aina muutaman metrin etiäppäin, ku onnistu huojuen ja hitaasti hyrräten kääntymään taas kattomaan sitä kaveriaan. Ainoa edes jotenkin oletettavasti selvitettävissä oleva änkytys meni suunnilleen näin: "ky...kyy... ky ky? Ky yyy... m mmm mmel yyy kymme lyy?". Lopulta päättelin, että se halus varmistaa jotain kello kymmenestä. Tyty vaan välillä vastas takas, että ".... kymm .... kyyy yykyy oo". Oli mielenkiintosta huomata miten ne kuitenki näytti tajuavansa toistensa kommunikointiyrityksiä :D

[ 13 viestiä | ]