Huomioidaan kaikki... Huomioidaan kaikki...
Raul !!! Raul !!!
Ihan vitun laitonta. Ihan vitun laitonta.
Käännöksiä Käännöksiä
Hölskyy Hölskyy
Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 2 Maslowin Tarvehierarkiamies seikkailee 2
hd versio TampereenTeron jääkaapista hd versio TampereenTeron jääkaapista
Ylösalaiskissa Ylösalaiskissa
Näppäimistö se tämäkin Näppäimistö se tämäkin
Luomisen tuska - Runous Luomisen tuska - Runous
Nopee ja raivopäinen Nopee ja raivopäinen
ihana nainen ihana nainen
huomiota :3 huomiota :3
ähäkutti ähäkutti
päriseekö päriseekö
Fight! Fight!
Jos noilla potkaisee kaveria naamaan niin irtooko leegot? Jos noilla potkaisee kaveria naamaan niin irtooko leegot?
maltillinen ilmastointi maltillinen ilmastointi
Videokokoelma Videokokoelma
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
Portaikko Portaikko
nomi päivä amigsessa nomi päivä amigsessa
Ismo Ismo
This pleases the plague father Nurgle This pleases the plague father Nurgle
 975 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 25.01.2021 01:01:54
[ + 5 - | ]

vain 4 päivää töitä teen

[51256] [vain-4-paivaa-toita-teen.png] [0.49 MB] [506x627] [] []
vain-4-paivaa-toita-teen.png

töitä

(10)  · 

sannamarin

(9)
25.01.2021 10:51:40
#432781 [+-] Piilota Suosittele

6 tuntia kerrallaan. Juuri tehtiin suuri teollisuusmuutto. 6 tunnin aikana ei olisi onnistunut sitten millään. 10h meni. Miksikö yhden päivän aikana? Koska tuotanto piti saada käyntiin välittömästi uudessa lokaatiossa. Seuraavaan päivään sitä ei olisi voinut jättää tai olisi tullut tappiota paljon.

25.01.2021 22:37:47
#433010 [+-] Piilota Suosittele

>>432781
10h meni

suuri teollisuusmuutto

Mitähän teräsmiehiä teillä oli duunissa. Me muutettiin koko bisnes 2018, ja siinä kesti 2-3kk +6kk jälkiasennuksissa jotka jatkuvat vieläkin aina välillä.

26.01.2021 12:12:07
#433098 [+-] Piilota Suosittele

>>433010

Toiset purki trukkihyllyjä samalla kun toiset rakensi niitä. Useampi auto kuskasi ja porukka lastasi-sekä purki. Ei ole mitään rakettitiedettä tuon organisointi.

26.01.2021 23:00:51 | 23:01:37
#433184 [+-] Piilota Suosittele

>>433098
On jos on 2-3 miestä ja välillä isompien koneiden ja nostureiden käyttäjiä sekä erikoistujia. Emme ole muuttomiehiä, ja kaikki onnistui hyvin.

e: perkele! Luuletko että muutto oli kokonaisuudessaan siinä? Vain teidän osuus se oli.

27.01.2021 02:02:08
#433254 [+-] Piilota Suosittele

>>433184

Niin oli. Emme hyllyttäneet tavaroita. Vain kuljetimme niitä. Samoin yrityksen työntekijät eivät niitä kuljettaneet. Se oli meidän homma.

Ymmärrätkö nyt mikä on tehtävänkuvaus?

27.01.2021 05:34:13
#433296 [+-] Piilota Suosittele

>>433254
Erittäin hyvin, luulin ettet sinä. Tiedän, että muuttofirma ei tule asentamaan sähköjä ja lajittelemaan työkaluja.

Noooeeeh jos hinnasta sovitaan niin varmasti tulee.

[ 8 viestiä | ]