Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_; Gif kokoelma @Riffe:n muistolle ;_;
Moi :3 Moi :3
Oho Oho
Talvi yllätti kävelijät Talvi yllätti kävelijät
Mätisäkki parkkour Mätisäkki parkkour
Väittely Väittely
Uusinta lakumuotia Uusinta lakumuotia
Haaveilee... Haaveilee...
Moi :3 Moi :3
Sogradeen guolema Sogradeen guolema
spudro spudro
Kissapeti Kissapeti
taputus taputus
Kuka aukaisi haudan? Kuka aukaisi haudan?
Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva Taas tämmönen suvakki-rajakki-parodinen vastakkainasettelukuva
Pekka toivottaa hyvää ruotsalaisuuden päivää Pekka toivottaa hyvää ruotsalaisuuden päivää
debybydebybybyybyydebybybyöäbyöäöö debybydebybybyybyydebybybyöäbyöäöö
Päivän safkat Päivän safkat
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
Spurdo :D Spurdo :D
Koukussa Koukussa
regret man sarjis (itse tehty) regret man sarjis (itse tehty)
Pellen seikkailut Pellen seikkailut
Kissasarjakuvia Kissasarjakuvia
 725 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.26 MB, 1 tiedosto, 27.01.2021 15:02:33
[ + 4 | ]

hehe

[51316] [0.mp4] [1.26 MB] [460x816] [] []

us

 · 

b

 · 

bee

(5)  · 

usb

(8)
28.01.2021 12:01:51
#433644 [+-] Piilota Suosittele

>>433426

Jaah. Oletko katsellut kuinka paljon tuodaan ulkomailta ilman välikäsiä tavaraa? Juomaa, ruokaa, tuotteita, meikkejä, komponentteja, tavaroita ostetaan suomen kaupan ohi. Ja syystäkin. Suomen kauppa ottaa 10 kertaisen hinnan.

28.01.2021 12:48:23
#433675 [+-] Piilota Suosittele

>>433673

Kaikki rinnastuu kaikkeen. Kallista jokatapauksessa suomessa on. Asuminen on kallista helsingissä mutta periaatteessa et tarvitse autoa. Heinolassa lomaillessa huomasin, että fillari olisi ollut todella tarpeellinen. Kirkonkylältä kauppaan matkaa 4 kilometriä. Stadiin 6km.

[ 8 viestiä | ]