Tonttunimi Tonttunimi
Maukasta joulua! :3 Maukasta joulua! :3
Jouluja Jouluja
aadolf aadolf
keskustelua :3 keskustelua :3
määv :3 määv :3
Disco-beaver drinking pussyjuice Disco-beaver drinking pussyjuice
Viikon vitsi Viikon vitsi
instant regret instant regret
Pringles Pringles
Tyyny Tyyny
venyttelyä venyttelyä
Polttohautajaiset eiku... Polttohautajaiset eiku...
Niin hyvää puuta Niin hyvää puuta
ei tähän aikaan :3 ei tähän aikaan :3
mietin tässä että oliko tommy iommin sormet kuitenkin vain media mietin tässä että oliko tommy iommin sormet kuitenkin vain media
peljästytti :3 peljästytti :3
Kyltti Kyltti
Syvällisen henkilön syvälliset mietteet Syvällisen henkilön syvälliset mietteet
merijäbä lahtaa vesipetoja merijäbä lahtaa vesipetoja
Kaverukset peuhaa Kaverukset peuhaa
pesulla pesulla
Trumpetti Trumpetti
Samalle keikalle menossa Samalle keikalle menossa
 563 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.22 MB, 1 tiedosto, 11.12.2024 23:06:35
[ + 0 | ]

Miksi usab 3 on näin hidas aina?

[75622] [1000016093.jpg] [3.22 MB] [1832x4064] [] []
1000016093.jpg

12.12.2024 00:11:40
#665568 [+-] Piilota Suosittele

Veikkaan, että usbitikun oma siirtonopeus on tässä se rajoittava tekijä.
Yhtään halvemmissa tikuissa vaikka tilavuutta olisikin, niin yleensä
siirtonopeus jättää toivomisen varaa.

12.12.2024 01:18:17
#665596 [+-] Piilota Suosittele

No ainakin sen takia että jos siirrät levylle tai leveltä joka on vanha ja siinä on paskat kirjoitusnopeudet. Mulla teki uus ssd ihan samaa, ei se siitä ssd johdu vaan muista pullonkauloista.

[ 12 viestiä | ]