Samsung mainos Samsung mainos
Noooooouuuuu!!! >:3 Noooooouuuuu!!! >:3
Voi paska Voi paska
Vihreät Vihreät
Voi hyvä jumala Voi hyvä jumala
dog dog
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Siis ihan oikeesti Siis ihan oikeesti
Nirvana Nirvana
216Komekko 216Komekko
Löysin kuplan Löysin kuplan
Minä palaan :( (Mora) Minä palaan :( (Mora)
Nautin tästä Nautin tästä
Ammattimaiseen viihdekäyttöön Ammattimaiseen viihdekäyttöön
Idyllinen keväinen maanantai Idyllinen keväinen maanantai
Mmmm This Is So Warm :3 Mmmm This Is So Warm :3
Jahans.. Jahans..
kesä tulee ja grilli kuumenee kesä tulee ja grilli kuumenee
Tästäki varmaan joku sai mitallin Tästäki varmaan joku sai mitallin
Vitsillinen sarjakuva 18 Vitsillinen sarjakuva 18
Muna Muna
Rassismi Rassismi
Verotuksen ihmemaa.. Verotuksen ihmemaa..
hmm hmm
 761 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.69 MB, 1 tiedosto, 05.02.2021 19:54:20
[ + 6 | ]

Sillä lailla!

[51548] [Screenshot_20210205-185156_Twitter.jpg] [0.69 MB] [1079x1252] [] []
Screenshot_20210205-185156_Twitter.jpg

ilmastonmuutos

(47)  · 

turvevoimala

05.02.2021 19:59:59
#436132 [+1] Piilota Suosittele

Koska on kohtalokasta tukea suomalaista.
Tästä syystä johtuen tilaan kaiken muualta kuin suomesta. Useimmissa tilauksissa saa 3 samaa tuotetta suomen yhden hinnalla. Tähän syssyyn vielä konkurssiaalto, jonka mainostin tapahtuvan tämän vuoden alussa.

Suomi - Ei töitä, ei tulevaisuutta.

05.02.2021 20:40:55
#436163 [+2] Piilota Suosittele

Vihreän aatteet mukaisesti teollisuus pitää poistaa suomesta. Hyvässä vauhdissa ovat. POliitikot ovat jo aikaisemmin poistaneet paljon teollisuutta suomesta. Nyt vihreä aate vie loputkin.

05.02.2021 21:17:35
#436180 [+-] Piilota Suosittele

eikös se ollut tuppuraisen tytti, jonka mielestä suomen kuuluukin ottaa paskaa niskaan, koska ollaan etuoikeutettuja

06.02.2021 22:45:28 | 22:46:30
#436666 [+2] Piilota Suosittele

Uskomatonta. Ihan vain uskomatonta.

Turve on Suomessa ihan hirveä ja paniikkiasia, pitää lopettaa ja kadottaa, koska helsinkiläiset vihreät itkevät asiasta. Mutta samat helsinkiläiset vihreät hurraavat, kun Afrikkaa tuetaan.

Tämän on pakko loppua ja Vihreät & Vasemmisto on saatava pois kaikista päättävistä elimistä rankaisemasta suomalaisia ja lahjoittamasta suomalaisten rahat muualle.

Tässä tapauksessa kyse on toki investoinnista, mutta tuossa on kyllä epävarmuustekijöitä ja pahin asia tässä on se, että Suomessa turve on paha ja työttömiä pitää saada ja turpeen sijaan pitää saastuttaa enemmän & ostaa energia muualta. Kaksinaamaista kaksinaismoralismia erityisesti Vihreiltä, noilta oksettavilta Suomen tuhoajilta.

[ 8 viestiä | ]