Ois kyllä Ois kyllä
Attack of vihermätä Attack of vihermätä
Kirjallisuuden klassikot - Les Misérables Kirjallisuuden klassikot - Les Misérables
perhoset vapaaksi perhoset vapaaksi
äidin pikku puska äidin pikku puska
Puoli-ihmisten invaasio Puoli-ihmisten invaasio
Dreadlord apustaja Dreadlord apustaja
Jäkälä-Saruman Jäkälä-Saruman
Akari Akari
V-voisitko olla y-ystäväni...? V-voisitko olla y-ystäväni...?
Yön möngijä :--D Yön möngijä :--D
Excellent Excellent
Vakavaa >:3 Vakavaa >:3
symetria ebin symetria ebin
Your next line is Your next line is
Kiusallista Kiusallista
Nyt riittää :DD Nyt riittää :DD
Velho Velho
repskops.jpg repskops.jpg
Heavy Duty Dark Roast Heavy Duty Dark Roast
miettiä.png miettiä.png
Ei tekosyitä! Ei tekosyitä!
Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3 Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3
Kawaii koira Kawaii koira
 781 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 18.05.2019 10:48:13
[ + 1 | ]

Että niin.

[29709] [FB_IMG_1558120987090.jpg] [0.07 MB] [874x960] [] []
FB_IMG_1558120987090.jpg

väestö

 · 

ilmastonmuutos

(47)
18.05.2019 10:51:10
#203299 [+-] Piilota Suosittele

Tämä on niin totta. Kiinakin voidaan jakaa pienempiin alueisiin, jotka yksittäin ovat vastuussa hyvin pienestä osasta kokonaisuutta. Senpä vuoksi kenenkään ei kannata tehdä yhtään mitään.

18.05.2019 10:58:45
#203305 [+1] Piilota Suosittele

>>203299
Sentakia, että muut saastuttavat meitä enemmän meidän tulee sopeutua siihen ja kasvattaa puita lisää (vaikka suomessa pinta-alasta on n. 73% kun kiinassa se on alle 20%. Vähän sama kun neekerit raiskaa vitusti ni meijän pitää vaan sopeuta siihen, koska suomalaisetkin raiskaa vaikka huomattavasti vähemmän.

21.05.2019 08:42:51
#204401 [+-] Piilota Suosittele

Jos kaikki Suomalaiset kuolisivat pois raiskaamasta niin maailmassa raiskailtaisiin silti. Mitään ei ole tehtävissä.

[ 11 viestiä | ]