white man stole my chicken white man stole my chicken
Kisut piilosilla Kisut piilosilla
raastetta raastetta
Tissit Tissit
staattinen sähkö staattinen sähkö
Meesa Nuorgam Meesa Nuorgam
ihana nainen ihana nainen
Nyt se on todistettu Nyt se on todistettu
tissit tissit
bileet loppu bileet loppu
Ihana nainen Ihana nainen
✌️ ✌️
lampunvarjostin lampunvarjostin
vasemmisto unelma vasemmisto unelma
Hyvä peli Hyvä peli
rikastettu espoo rikastettu espoo
raju raju
Selasi luolaston ihania naisia Selasi luolaston ihania naisia
olikin jotain muuta olikin jotain muuta
Lihkku Sámi álbmotbeivviin! Lihkku Sámi álbmotbeivviin!
mirrin hieronta mirrin hieronta
Räppäri Räppäri
nih nih
Kaljaa Kaljaa
 780 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.04 MB, 2 tiedostoa, 27.06.2022 12:02:03
[ + 4 - | ]

Jotain yhteistä?

[65376] [Screenshot_20220627-115900_Samsung-Internet.jpg] [0.75 MB] [1079x1505] [] []
Screenshot_20220627-115900_Samsung-Internet.jpg
[65375] [Screenshot_20220627-120021_Samsung-Internet.jpg] [0.28 MB] [1080x1839] [] []
Screenshot_20220627-120021_Samsung-Internet.jpg

ilmastonmuutos

(47)  · 

pakolaiset

(34)
27.06.2022 12:14:06
#581296 [+3] Piilota Suosittele

Islannin on helppo vääntää lämmöstä euroiksi. Kuumat lähteet nääs tuottavat thermogeneraattoreilla sähköä ja lämpöä. Ei siis tarvetta kalliille tekniikalle.

27.06.2022 12:54:16
#581305 [+3] Piilota Suosittele

Vähän kuin nigerialais kirjeet, kun jokin on hehkutettu, lupailtu liian hyväksi ollakseen totta, niin yleensä se ei ole totta.
Toki kolikolla on toinenkin puoli, esim.luona oy (baronan), SPR, Diacor (HDL:n),mehiläisen ja kymmenien muiden yksityisten vastaanottokeskusten omistajien keskukseen satsaama euro muuttui hetkessä jopa 40€:si, mutta kenelle ne hyödyt jäi onkin sitten toinen juttu...
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015092020382471

27.06.2022 14:42:40
#581331 [+1] Piilota Suosittele

Tämähän on sitä nerokasta taloustiedettä missä jokainen veronmaksaja maksaa "rangaistus veroa" 5€ valtiolle ja valtio tilittää ne "Hömppä & hölmölä" yhtymälle jonka omistavat sijoittajat Ketku, Metku, Koijari ja Höynä.
"Hömppä & hölmölä"yhtymä on ennen tätä sijoittanut 2-3 hallitus puolueen tukirahastoon 200-300.000€ ja muutamaan ministeriin tukien / vaalirahan kautta 200-300.000€ jolloin "Hömppä & hölmölä"yhtymän kulut yhteensä = 400-600.000€, mutta "rangaistus veron" tuotto 8,5miljoonaa euroa vuosi, miinus luvattu hyvitys työ "rangaistus verolle" sanotaan vaikka 10% bruttotuotosta on 850.000€ jolloin sijoitettu euro on vähintään kymmen kertaistunut vuodessa.
Eli kuka maksaa ja kuka kerää ne voitot...

27.06.2022 15:49:23
#581338 [+2] Piilota Suosittele

>>581305

Valtiohan ne maksoi. Veronmaksajat maksumiehinä aina tämmöisessä. Ei SPR sisällä itse mitään sellaista, että voisi omalla rahallaan tehdä. Se vaatii aina valtion rahoitusta kaikkeen mitä tekee. Lopputuotteen voitot se ottaa toki itselleen.

[ 8 viestiä | ]