eläkääsh khävelkhö kaliaineni phäälle eläkääsh khävelkhö kaliaineni phäälle
Pohjantähden käsityö Pohjantähden käsityö
Boku no Pico Boku no Pico
Kohta on tasapainoiset kesärenkaat alla :3 Kohta on tasapainoiset kesärenkaat alla :3
Kusee Kusee
Peruspäivä Peruspäivä
Minnää ollen Esspanjapanin kunkku! Minnää ollen Esspanjapanin kunkku!
Asioita joita et tietäny Pottereista Asioita joita et tietäny Pottereista
Nussittaan! Nussittaan!
False Positive - Appetite False Positive - Appetite
verokierto verokierto
Pietarin lehmipojat Pietarin lehmipojat
joskus apu on tarpeen joskus apu on tarpeen
Jet fuel can't melt steel beams Jet fuel can't melt steel beams
Raikku laittaa urut solmuun Raikku laittaa urut solmuun
kaikki kartat on väärässä kaikki kartat on väärässä
Mä Tykkään Koirista Mä Tykkään Koirista
Maailman ensimmäinen meemi? (Vuodelta 1921) Maailman ensimmäinen meemi? (Vuodelta 1921)
Kriitikkokisset :3 Kriitikkokisset :3
pöhinää pöhinää
Suklaata Suklaata
jalkapallo tiivistettynä jalkapallo tiivistettynä
Siihen jäi lego Siihen jäi lego
tämä auttaa ymmärrtämään niilo22 enemmän tämä auttaa ymmärrtämään niilo22 enemmän
 827 näyttökertaa, 30 viestiä, 22.39 MB, 1 tiedosto, 12.02.2021 18:59:01
[ + 9 - | ]

Suvakit vs Breivik

[51742] [9lcgl.mp4] [22.39 MB] [640x360] [] []

breivik

(21)  · 

saari

(15)
12.02.2021 22:57:50
#438500 [+1] Piilota Suosittele

Jos olisi suojavärjätty, tehnyt iskunsa lähi-idässä, niin sehän toivotettaisiin täällä rajoilla tervetulleeksi turvapaikanhakijana.

13.02.2021 09:47:00
#438653 [+1] Piilota Suosittele

>>438496

Ei eroa kansanmurjaajasts kuin siinä, ettei ole vastarintaa eikä kannibalismia. Toinen kuitenkin saatiin suomeen. Kuten eräs toinenkin päänkatkoja. Turun sankari, oulun sankari.

13.02.2021 11:57:48 | 11:58:31
#438676 [+-] Piilota Suosittele

>>438653
Eroaa ainakin määrissä. Yksikään pohjoismaihin päässyt turvapaikanhakija tai mamu ei ole päässy kohdemaassa lähellekkään Breivikin lukemia. Tässäkin hommassa valkoinen on ilmeisesti paras.

13.02.2021 12:04:56
#438678 [+-] Piilota Suosittele

>>438676

Ei, koska työvälineenä usein on ollut teräase. Ei ampuma-ase. Kuuluu kulttuuriin. Kuten irakissa, on normaalia katkaista vihollisen pää poikki. Onko valkoisilla normaalia aktkoa vihollisen pää poikki?

13.02.2021 20:19:49
#438776 [+-] Piilota Suosittele

>>438771
Juu sori. Rajakit on ns. hyödyllisiä idiootteja ja siksi kiusaan.

Breivik oli ehta rajakki, jonka toimia seuratessa eri ääri-islamistiryhmittymissä varmasti hakattiin pieniä karvaisia käsiä yhteen. Mikä vois olla tuollaiselle terosakille paras uutinen kuin se, että islamisaation pelossa joku alkaa tappaa omiaan.

13.02.2021 20:28:25 | 20:28:51
#438778 [+-] Piilota Suosittele

>>438776 taitaa olla kuitenkin niin, että nuo rajakit ja suvakit ovat niitä ns hyödyllisiä idiootteja

Ps. Hienosti rajasit nuo terrori-iskut vain pohjoismaihin. Näin se propaganda toimii joten pointsit siitä!

13.02.2021 21:02:25
#438785 [+-] Piilota Suosittele

>>438778
Jos olet ääripäätä, olet aina hyödyllinen idiootti. Olit sitten suvakki tai rajakki. Tämä lienee todettu jo kyllästymiseen asti. Silloin kun tunne menee järjen edelle, on hyödyllistä idioottia helppo ohjailla.

Rajasinko? Mielestäni olen kyllä toisissa yhteyksissä ottanut sen esille.

13.02.2021 21:07:42 | 21:11:04
#438789 [+-] Piilota Suosittele

>>438780
"Mut kai se jossain vaihees ammuttava"

Varmaan aika yleinen tapa ajatella myös ääri-islamistien joukossa, joten siinä mielessä rajakeilla ja islamistiteroilla on paljonkin yhteistä.

13.02.2021 21:09:43 | 22:36:55
#438790 [+-] Piilota Suosittele

>>438782
Varmaan kaikki uskonnot on, jos niin halutaan. Breivikilläkin oli muuten vahva fiksaatio tiettyihin kristinuskon ilmentymiin, kuten esimerkiksi temppeliritareihin.

[ 30 viestiä | ]