Tottahan tuo on. Henkilöstön loppuuanajaminen. Se tie on käyty läpi. Se vie siihen, että sairaanhoitajat lähtevät ja vaihtavat duunia. Suomi ei vain näe. Ei näe tätä. Ei näe sitäkään, että rikollisuus lisääntyy suomessa. Ei näe sitä, että hinnat nousee suomessa samalla verotaakan kasvun kanssa. Työt vähenee suomessa.
Suomi on oikeasti tuhon tiellä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Persujen unelma paremmasta Suomesta
Kulttilaiset sevattu
Ryssän kätyripuolue
Uuh aah sexy bätäng muija!
Keskusta, maatalouden asialla 🤦♂️
persut eivät voi enää lähettää häirintä singaaleja aivoihini
Vihreät
Vaalit meni päin vittua
Miten käy
Persut syy
Persujen lakit
Ne lääkkeet..
Riikka vuonna 2008
Perusnatsit
“Mikä lottovoitto on saada puolet maksamastaan takaisin?”