niilon naapuri niilon naapuri
Tonnikalavoileipä :3 Tonnikalavoileipä :3
Taustakuva matskua Taustakuva matskua
semmonen22 semmonen22
Kebua taas Kebua taas
sensuroitu ääni sensuroitu ääni
Joakim Joakim
Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus
Tacoja (2010) Tacoja (2010)
soosissa soosissa
Ruokavalio Ruokavalio
plörs lärä plörs lärä
Valloitus Valloitus
Pytylle wcsaan (2010) Pytylle wcsaan (2010)
mitä serkumpi sen herkumpi mitä serkumpi sen herkumpi
Herro Herro
O_O O_O
Joka kerta. Joka kerta.
Ryppy ja koe-esiintyminen Ryppy ja koe-esiintyminen
hd versio TampereenTeron jääkaapista hd versio TampereenTeron jääkaapista
Amerikkalaisen jalkapallon nimi tulee jalan mittaisesta pallosta Amerikkalaisen jalkapallon nimi tulee jalan mittaisesta pallosta
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Kuvakommentti Kuvakommentti
piiloutuu valheiden taakse piiloutuu valheiden taakse
@-
 652 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 16.02.2021 01:07:04
[ + 1 | ]

Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa?

[51790] [kulj.png] [0.04 MB] [470x749] [] []
kulj.png

viinakuljetus

 · 

alkoholi

(95)  · 

tilaus

(10)
16.02.2021 01:50:43
#439294 [+-] Piilota Suosittele

>>439292
Erittäin ympäristöystävällistä tilata viinoja ulkomailta jotka seilaa Suomessakin edestakaisin.
Jos Suomessa verot olisi pienemmät niin olisin polkenut pyörällä lähi Alkosta.

16.02.2021 06:55:06
#439349 [+-] Piilota Suosittele

>>439294

Juuri näin. Kohta uuden veron tullessa namuihin ja karkkeihin. Käytännössä kaikkiin mikä on pahasta keholle hinnat nousevat. Se johtaa siihen, että tilaan kohta keksit, karkit, ja tuommoiset ulkomailta. Sipis-vitun pussi on jo suomessa melkein 3 euroa. Taffel on pudottanut pussin sisällön määrää 1/4 pois. Toki se ilmoitti, että joko tehdään näin tai lappu luukulle. Tämä oli parempi. Mutta se lähes 3 euroa siitä... Joop

[ 6 viestiä | ]