Että niin. Että niin.
Onneton persoona22 Onneton persoona22
Viimeset reivit Viimeset reivit
Are you serious? Are you serious?
Pää kylmänä, pappa Pää kylmänä, pappa
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Isi, ei ne sovi Isi, ei ne sovi
jaksuhail jaksuhail
Hienoa Hienoa
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Sexy Hermo Sexy Hermo
Putin Putin
Uus DLC Uus DLC
ennen raitistumista ja sen jälkeen ennen raitistumista ja sen jälkeen
Terminoitu Terminoitu
Halinokkaeläin :3 Halinokkaeläin :3
Kunnioita monimuotoisuutta Kunnioita monimuotoisuutta
Kassitti laiturin Kassitti laiturin
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Kelatkaa jos asuis tällasen tien vieressä Kelatkaa jos asuis tällasen tien vieressä
Ei paljon järkeä lähettäjällä Ei paljon järkeä lähettäjällä
Niin kaunista Niin kaunista
Karoliinan viikatemies Karoliinan viikatemies
Kavereiden kanssa laavua rakentamassa Kavereiden kanssa laavua rakentamassa
@-
 644 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 16.02.2021 01:07:04
[ + 1 | ]

Mun viinatilaus. Onko tämä sitä Vihreää politiikkaa?

[51790] [kulj.png] [0.04 MB] [470x749] [] []
kulj.png

viinakuljetus

 · 

alkoholi

(95)  · 

tilaus

(10)
16.02.2021 01:50:43
#439294 [+-] Piilota Suosittele

>>439292
Erittäin ympäristöystävällistä tilata viinoja ulkomailta jotka seilaa Suomessakin edestakaisin.
Jos Suomessa verot olisi pienemmät niin olisin polkenut pyörällä lähi Alkosta.

16.02.2021 06:55:06
#439349 [+-] Piilota Suosittele

>>439294

Juuri näin. Kohta uuden veron tullessa namuihin ja karkkeihin. Käytännössä kaikkiin mikä on pahasta keholle hinnat nousevat. Se johtaa siihen, että tilaan kohta keksit, karkit, ja tuommoiset ulkomailta. Sipis-vitun pussi on jo suomessa melkein 3 euroa. Taffel on pudottanut pussin sisällön määrää 1/4 pois. Toki se ilmoitti, että joko tehdään näin tai lappu luukulle. Tämä oli parempi. Mutta se lähes 3 euroa siitä... Joop

[ 6 viestiä | ]