Omakuva 4 - ettäs tiedätte Omakuva 4 - ettäs tiedätte
perus treenit menossa taas perus treenit menossa taas
ansa ansa
korkeakulttuurillistettu korkeakulttuurillistettu
ja tämä ja tämä
Iskenderi kebu Iskenderi kebu
Rukoilijasirkka Rukoilijasirkka
täydellinen riistalaukaus täydellinen riistalaukaus
Teutoburgin metsä Teutoburgin metsä
Monen kerroksen väkeä Monen kerroksen väkeä
Sinkut tietää Sinkut tietää
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
pam pam
Laulavat römpsät Laulavat römpsät
Sopsy ei oo nähny himo läski homer jaksoa Sopsy ei oo nähny himo läski homer jaksoa
Kipsun ajokoulu Kipsun ajokoulu
taru siipien herrasta taru siipien herrasta
ammattikokki ammattikokki
ehehehe ehehehe
Peitsamo Peitsamo
Peruna roiskii perunoita Peruna roiskii perunoita
tölkitystä tölkitystä
Franklin 2 Franklin 2
potenssi ongelmia potenssi ongelmia
 785 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 27.03.2024 02:15:32
[ + 4 | ]

Kun viinapaketti saapuu

[69218] [tiedosto.webm] [0.73 MB] [1280x720] [6.91s] [] []

viini

(42)  · 

viina

(136)  · 

kilautus

 · 

alkoholi

(95)  · 

viinatilaus

 · 

chimera

(5)
27.03.2024 19:27:05
#609705 [+1] Piilota Suosittele

>>609576
Punaviini lieneekin ainoita tuotteita, joita en ole tilannut. Ouzo, grappa, tequila, absintti, armanjakki, calvados ja tietysti kaikki yleisemmät ovat laatikoissa tulleet. Mutta ei punaviini. Hyi hitto. Siitä tulee aivan sairas närästyskin välittömästi.

Loppuvuodesta tuli oltua viininmaistajaisissa. Siellä oli puolet valkoviinejä ja puolet punaviinejä. Kun kerran tilaisuudesta oli maksettu, niin todellakin join ne punaviinitkin. Enkä muuttanut mielipidettäni, pahoja olivat.

27.03.2024 21:21:15 | 21:21:43
#609754 [+-] Piilota Suosittele

>>609705
Mulla on sama, tosin mulle käy vaan harvat valkkarit. Kung-Fu Girl jääkaappikylmänä, oon maininnut ton useasti koska se on ainoa pullo jonka alkosta suostun ostamaan. Jokin muu hyvin läheinen saattaa mennä mutten muista nimiä. Jossain oli etiketissä jokin silta. En muista minkä värine. Ei mikään kuva vaan enemmän logomainen? Tai jos oli kuva, hyvin yksinkertainen sellanen

[ 7 viestiä | ]