psykoosi22 psykoosi22
Aamiaissetit Aamiaissetit
mäy mäy >:3 mäy mäy >:3
Melkein Nugs Melkein Nugs
Tilanne eskaloituu Tilanne eskaloituu
Hyi helvetti Hyi helvetti
Ainakin asenne kunnossa Ainakin asenne kunnossa
Sanna Marin Sanna Marin
Muigea Muigea
Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä: Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä:
👱🏻‍♀️ 👱🏻‍♀️
Kåråna Kåråna
piiras piiras
Cicciolina Cicciolina
kauppinen ground moving firm kauppinen ground moving firm
Oo! Hoo! Hoo! Oo! Hoo! Hoo!
Pysykää kotona. Pysykää kotona.
yhtä hyvin voin kellua <: yhtä hyvin voin kellua <:
pikku pojat pikku pojat
WaLinkin tehtävä WaLinkin tehtävä
...time ...time
Hessu surffaa Hawaiilla (1937) Hessu surffaa Hawaiilla (1937)
Korona: HUS:n johtaja jälkiviisaana Korona: HUS:n johtaja jälkiviisaana
antiikki kassakaappi antiikki kassakaappi
 785 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 27.03.2024 02:15:32
[ + 4 | ]

Kun viinapaketti saapuu

[69218] [tiedosto.webm] [0.73 MB] [1280x720] [6.91s] [] []

viini

(42)  · 

viina

(136)  · 

kilautus

 · 

alkoholi

(95)  · 

viinatilaus

 · 

chimera

(5)
27.03.2024 19:27:05
#609705 [+1] Piilota Suosittele

>>609576
Punaviini lieneekin ainoita tuotteita, joita en ole tilannut. Ouzo, grappa, tequila, absintti, armanjakki, calvados ja tietysti kaikki yleisemmät ovat laatikoissa tulleet. Mutta ei punaviini. Hyi hitto. Siitä tulee aivan sairas närästyskin välittömästi.

Loppuvuodesta tuli oltua viininmaistajaisissa. Siellä oli puolet valkoviinejä ja puolet punaviinejä. Kun kerran tilaisuudesta oli maksettu, niin todellakin join ne punaviinitkin. Enkä muuttanut mielipidettäni, pahoja olivat.

27.03.2024 21:21:15 | 21:21:43
#609754 [+-] Piilota Suosittele

>>609705
Mulla on sama, tosin mulle käy vaan harvat valkkarit. Kung-Fu Girl jääkaappikylmänä, oon maininnut ton useasti koska se on ainoa pullo jonka alkosta suostun ostamaan. Jokin muu hyvin läheinen saattaa mennä mutten muista nimiä. Jossain oli etiketissä jokin silta. En muista minkä värine. Ei mikään kuva vaan enemmän logomainen? Tai jos oli kuva, hyvin yksinkertainen sellanen

[ 7 viestiä | ]