Lyöntiviiva Lyöntiviiva
Kiitos Kiitos
Aukoton suunnitelma Aukoton suunnitelma
Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5 Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5
Kevätkissi herää :3 Kevätkissi herää :3
Börh :3 Börh :3
Lopetti uransa saatana Lopetti uransa saatana
Rip Pormestari Rip Pormestari
Pokemon sitä ja tätä 3 Pokemon sitä ja tätä 3
snäp snäp
Internetin kultainen noutaja Internetin kultainen noutaja
Vittu m'oon nero- VOI VIT- Vittu m'oon nero- VOI VIT-
Pokemon sitä ja tätä 4 Pokemon sitä ja tätä 4
molokki22 molokki22
Terveisiä pormestarilta Terveisiä pormestarilta
Sakkasi Sakkasi
Seksmuumuu Seksmuumuu
Silmät on sielun peili Silmät on sielun peili
Ajattelin nugustella vielä hetkisen :3 Ajattelin nugustella vielä hetkisen :3
Nekrofilia Nekrofilia
Liity sinäkin Liity sinäkin
Mun kotoisa yksiö Mun kotoisa yksiö
Hyi vittu t: japski Hyi vittu t: japski
jean mitchel eh jean mitchel eh
 712 näyttökertaa, 10 viestiä, 8.64 MB, 2 tiedostoa, 04.03.2021 14:21:14
[ + 2 | ]

space x tekee historiaa

[52132] [aspacex.mp4] [2.56 MB] [854x482] [] []
[52131] [bspacex.mp4] [6.08 MB] [1280x720] [] []

spacex

 · 

räjähdys

(60)  · 

propaganda

(106)
04.03.2021 19:18:43
#444367 [+-] Piilota Suosittele

>>444314

Veikkaan ettei rahat lopu ihan heti. Tekee mm. sopimuksella NASA:n lentoja. Nasa maksaa siitä miljardeja ja yhteistyössä kehit televät tätä, joten.

04.03.2021 20:00:19
#444397 [+-] Piilota Suosittele

>>444367
Oisivat voineet näyttää tuonkin. Molempien onnistunut laskeutuminen näytettiin muutenkin ihan eri tavalla. Päämoduuli kippasi mereen kun oli tarkoitus laskeutua lautalle, mutta hyvä että kehitetään.

06.03.2021 23:23:58
#445001 [+-] Piilota Suosittele

Uliuli, mitään uutta ei kannata kokeilla. Uliuliuli, ei näytetty kaikkea. Uliuliuli ois rahat pitäny käyttää Afrikkaan. Uliuliuliuliuli... No hei, ootko koskaan aatellu, että uudet teknologiat tarvii testausmahollisuuksia ja epäonnistumisista opitaan? Uliuliuliuliuliuliuliuliuliuli....... rasistit!

07.03.2021 04:31:06
#445033 [+-] Piilota Suosittele

>>445026
Miten niin missasin pointin VAAN tästä jutusta? Mää oon dementoitunu alakoholisti niin ei multa kantti oottaa mittään kovin asiallista tai tolokkua vastausta yhtään mihinkään.

[ 10 viestiä | ]