Nigga Bob Nigga Bob
kurkku kurkku
Niggeriel Niggeriel
todellisuus todellisuus
homo jynkky homo jynkky
Uskontoa vastaan Uskontoa vastaan
Nyn of Persia Nyn of Persia
motivaatio sanna motivaatio sanna
Spontaani syttyminen Spontaani syttyminen
Vankilasta voimavaroja sotaleikkeihin Vankilasta voimavaroja sotaleikkeihin
Iiläinen pottu Iiläinen pottu
hyvä saalis hyvä saalis
Vanha ja viisas ohjaa nuorta Vanha ja viisas ohjaa nuorta
Työmies-tupakka Työmies-tupakka
kuningas arthur kuningas arthur
turri turri
Takinkääntäjä-globalisti Sauli Niinistö Takinkääntäjä-globalisti Sauli Niinistö
Fingerpori Fingerpori
Hetkiä elävästä elämästä Hetkiä elävästä elämästä
Ihme ja kumma. Ihme ja kumma.
alaston kokki alaston kokki
töi miehiä töi miehiä
kova luu kova luu
Valtakunnanjohtajan näkemys lesboista. Valtakunnanjohtajan näkemys lesboista.
 816 näyttökertaa, 22 viestiä, 8.26 MB, 1 tiedosto, 05.03.2021 23:19:49
[ + 4 - | ]

Hipit vittuun siitä edestä ulisemasta

[52167] [tiedosto.mp4] [8.26 MB] [426x240] [] []

06.03.2021 01:18:56
#444793 [+-] Piilota Suosittele

Ei voi ajaa päälle!! Vittu, ei ole pakko hypätä alle. Ajais yli vaan, ei tollasia vinkujia kenelläkään ikävä tulisi.

06.03.2021 01:39:10
#444802 [+-] Piilota Suosittele

Mitähän ne luulee tuollakin saavuttavansa että kiusataan työntekijöitä/ yrittäjiä että estetään niitten työt?

06.03.2021 11:54:13
#444878 [+-] Piilota Suosittele

Suhauttaa seuraavalla kerralla kylmää vettä päälle. Voi olla aika vilpoisaa märillä vaatteilla pakkasessa.

06.03.2021 14:31:09
#444895 [+-] Piilota Suosittele

>>444877
Munki mielestä on hauskaa kun ihmiset rikkoo lakia ja kiusaa muita ihmisiä. Ah niin ihanaa. Toivottavasti joku raiskaa sut ja miks ei vaikka raiskaus-murha combois. Saat hauskuutusta oikein kunnolla.

07.03.2021 12:36:43
#445074 [+-] Piilota Suosittele

On se mukavaa kun työssäkäyvien henkilöiden elämää hankaloitetaan aivan turhan takia. Tämänkin protestin impakti tulee olemaan varsin minimaali ja kukaan ei varmaankaan muista näitä lakananheiluttelijoita sen syvällisemmin kuin lähimmän Esson kahvitilassa päänsäryn siivittämässä keskustelussa.

Jos he oikeasti haluasivat tehdä asialle jotakin, niin opiskelisivat asiaa syvällisemmin ja lähestyisivät sitä toisella tavalla tuomalla sen esille tietyissä keskusteluissa (Kaupunki, poliittinen ympäristö, toimintaa tukevat yhteisö ja yms.)

07.03.2021 17:12:15
#445217 [+-] Piilota Suosittele

>>445012
Tää kyl kans vähä nauratti ku vähä ärtyneenä tokasee et mitä vittua ne kuvaa mua :D Samalla ku ite kuvaa niitä. Ei kyllä kauheen montaa muumia taida noitten laaksossa vipeltää.

[ 22 viestiä | ]