Kuvaotokset #38 Kuvaotokset #38
rajakin päiväuni rajakin päiväuni
Kakkanaamaksi hetkessä Kakkanaamaksi hetkessä
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Hieno mies Hieno mies
Joulurauha >:3 Joulurauha >:3
Väkivaltapornoa Väkivaltapornoa
Puutarhurini Juan Puutarhurini Juan
Willem ja Noidan käsikirja Willem ja Noidan käsikirja
Vitun köyhät Vitun köyhät
Pakko olla murica Pakko olla murica
False Positive - Supplier False Positive - Supplier
joku vittu saatana joku vittu saatana
Löysin keksin :3 Löysin keksin :3
Amatööri Amatööri
HMMMM HMMMM
hyvä olla :3 hyvä olla :3
Tosi ystävä :) Tosi ystävä :)
Sähkönmyyjä joni Sähkönmyyjä joni
maukoisaa maukoisaa
Nunnalaulu Nunnalaulu
vähän rankempaa huumör :D vähän rankempaa huumör :D
Hi Ho Silver! Away! Hi Ho Silver! Away!
Viestintäongelmia Viestintäongelmia
 1 129 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.32 MB, 1 tiedosto, 30.10.2024 02:58:36
[ + 2 | ]

Tacopiirakka

[74218] [20241030_015407.jpg] [3.32 MB] [3456x4608] [] []
20241030_015407.jpg

taco

(19)  · 

nakuankka

(141)  · 

ruoka

(404)
31.10.2024 23:57:10
#656576 [+-] Piilota Suosittele

>>656158
Koska se on tehty piirakkapohjaan eikä pizzapohjaan. Samanlailla jos mä teen lämpimiä leipiä uunissa, ei ne ole pizzoja vaan leipiä jonka päällä jauhelihaa, kinkkua ja juustoa.

01.11.2024 20:13:40 | 20:16:02
#656751 [+-] Piilota Suosittele

>>656746
Tekee muuten vitun hyvää omenapiirakkaa, omista omenoista ja paljon muuta. Osaa käsitellä riistaa, hirvet, peurat sekä vaikka lehmän kieltä se keitti kattilassa ennen joulua. Hirvenliha-lasagne, makaronilaatikot, faija osas peura spaghetin jne sekä muutenkin kalkkunat oli jouluna aivan bueneoa. Kalkkunan sisään ne viinirpäleet, koskeutta tuovat ja pekonit päälle. Erittäin tarkkaan ja yön yli hommaa. Joulupöydistä ei puuttunut koskaan mitään, lapsille oli prinssinakkeja eri riistoista sekä perunamuusit yms helpommat herkut sekä rosollit.

Eikä se kinkku ole mikään tarpeellinen, ei jouluna kinkkua pidä syödä. Ajattele kun pöydälläs ois jouluna ankkaa, niinku meillä. Niin. Ja haista vittu. Tiedän joo hehe oli hauska juttu joo. Homo. Tommonen sä just oot vitun kiusaaja. Ilmiannan sut modeille.

Jouluna nakuankkaa nii. Nettivinkkaan sut.

taas koitin olla sun kaveri >.<

Piilotan sut!

01.11.2024 22:20:40 | 22:21:09
#656778 [+-] Piilota Suosittele

>>656757
Siis ei se ollu mikään peewo juttu vaan oikeesti meinasin vinkkaa reseptiä :D Nyt hullu akka koittaa hyväksikäyttöä viatonta ankkea :D

Hullu lepso kissa tacoja miettii nii!!!

[ 10 viestiä | ]