nyt pelataan :3 nyt  pelataan :3
Persettä Persettä
Rate my pour Rate my pour
NO MERCY WAS GIVEN NO MERCY WAS GIVEN
Paskanjauhantaa Paskanjauhantaa
juha sibelä sepittää jälleen juha sibelä sepittää jälleen
miten kiviä tehdään miten kiviä tehdään
Apua, rasistit hyökkää Apua, rasistit hyökkää
petting farm petting farm
dino dino
Homo, Homompi, Hessu Homo, Homompi, Hessu
vaikee päivä vaikee päivä
niin totta niin totta
onko tarpeeksi vahvaa onko tarpeeksi vahvaa
Liian vaikeaa.. Liian vaikeaa..
Painonnostaja Painonnostaja
tässä on sinun tohvelisi :3 tässä on sinun tohvelisi :3
tutti suuhun tutti suuhun
Yleiset vessat Yleiset vessat
7kk 7kk
vain 4 päivää töitä teen vain 4 päivää töitä teen
Miksi Suomen veroaste on saatava alemmaksi? Miksi Suomen veroaste on saatava alemmaksi?
Perunamuusivinkki Perunamuusivinkki
iso perhe iso perhe
@-
 744 näyttökertaa, 24 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 13.03.2021 09:26:55
[ + 1 | ]

Maskiinfoa lampaille


korona

(299)  · 

psykoosi

(71)  · 

maski

(81)
13.03.2021 19:14:31
#447318 [+-] Piilota Suosittele

>>447276
Ilmassa on happea noin 21%. 100% happea esim. vaatteilla saa aikaan pienen rasvatahran kanssa sellaisen soihdun ettei tarvi jäähä selitteleen. Toki lääketieteessä sitä käytetään, mutta tän kaverin selvitykset ei mua vakuuta.
Toiseksi itse keuhkosairaana alle 40v eläkkeelle jääneenä tiedän kyllä aika tarkkaan mitä voin tehä ja mitä en voi tehä ilman ongelmia. Se että joku Eetu sanoo netissä kuinka hän pystyy hengittämään vaikka muovipussi päässä, ei kuitenkaan ole minusta kovinkaan relevanttia tietoa.
Mielestäni turhaa tuomita ketään joka ei käytä maskia, koska et todellakaan voi tietää mitään hänen asioistaan. Turhaa vinkumista ja oma maskin käyttösi voi säästää hänenkin henkensä. Ja mielestäni maskia tärkeämpää on pitää ne turvavälit ja pitää kädet puhtaana. Toki jos tilanne on sellainen, että on paljon porukkaa samassa tilassa, on suositeltavaa käyttää kaikkia mahdollisia suojatoimia joita näkee tarpeelliseksi...

14.03.2021 09:34:47
#447435 [+-] Piilota Suosittele

>>447358
En vaan arvosta ihmisiä, jotka puhuvat omaa asiaa totuutena vaikka faktat ei ole lähelläkään kunnossa. Seuraavassa videossa sama heppu tunkee lauantaimakkarat pyykkikoneeseen, niin eiköhän se jo kerro kaiken kyseisestä hepusta...

[ 24 viestiä | ]