Praedor 1/2 Praedor 1/2
aivot aivot
Markku Markku
Kevään ekat nokkoset Kevään ekat nokkoset
X-sukupolvi joraa niin vitun kovaa X-sukupolvi joraa niin vitun kovaa
Katon muuraus Katon muuraus
pikakassakusetus pikakassakusetus
Majoneesia Majoneesia
Tissit Tissit
Vihervassari synnyttää Vihervassari synnyttää
Hyvä pylle Hyvä pylle
MiniLoona MiniLoona
kissa kissa
isä ukon periantai isä ukon periantai
OLE ERILAINEN OLE ERILAINEN
Toisen maailmansodan alkupätkäläiset Toisen maailmansodan alkupätkäläiset
Kaverit ja ystävät :3 Kaverit ja ystävät :3
Minigolfia Minigolfia
Ihana nainen Ihana nainen
Ennen oli kunnollista Ennen oli kunnollista
rannekello rannekello
auto auto
Oikein Oikein
Luontoretkellä Luontoretkellä
 749 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 30.11.2021 17:44:45
[ + 4 | ]

Maria Nordin - väärinymmärretty vapahtajamme

[59067] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [513x600] [] []
tiedosto.jpg

maria nordin

(6)  · 

korona

(299)
30.11.2021 18:00:04
#522376 [+3] Piilota Suosittele

Nordinilla on vaiva, häntä ei vaan kiinosta. Saanut sen vaivan tartutettua veljeensäkin, ketä pidin ennen ihan järjen ihmisenä.

30.11.2021 19:05:14
#522401 [+1] Piilota Suosittele

>>522376
"jota" senkin eteläläisten murteitten mokeltaja. Hulluinta tässä on että tuommosta psykonauttia ei saada kuriin. "Ajattele ittes parantumaan syövästä niin paranet". Ei vittu ei saatana.

30.11.2021 19:54:51
#522418 [+1] Piilota Suosittele

Kyllä minua olisi häirinnyt kovastikin junamatka, jossa ravintolavaunuun vaaditaan koronapassia. Ei olisi liikaa pyydetty vaatimaan kaikilta jo siinä vaiheessa, kun nousee junaan.

30.11.2021 20:02:57
#522424 [+1] Piilota Suosittele

Koronapassia enemmän minua häiritsisi Maria Nordin samassa junassa.


PS. Kävin lounastamassa Chicken Masalaa. Ei kysytty koronapassia.
Tuntuu siltä, että ulkomaanelävien ravintoloissa täytetään korkeintaan minimivaatimukset passin osalta, jos niitäkään.
Ei ainakaan mitään NoHo:n mallista "kaikissa ravintoloissa kaikkina aikoina".

01.12.2021 00:26:32
#522557 [+1] Piilota Suosittele

Hauskaa kyllä miten jengi ei nää näissä samaa :D Laitetaanko kohta hihamerkit rokottamattomille eikä siltikään nähdä yhtenäisyyksiä? Sitte taas faktojen sanominen neekereistä on fasismia ja natsismia :D

01.12.2021 00:47:11
#522577 [+-] Piilota Suosittele

>>522557
Mu.. mutku parempi ja oikea aatemaailma? Ei se ole fasismia vihata ihmisiä rotunsa tai sukupuolensa perusteella, mutta jos joku yksityinen yrittäjä haluaa pitää baarinsa auki aamuun asti niin SE on fasismia! E... ekkö nää ymmärrä? Tai siis. Niinq. Siis nii.

01.12.2021 01:41:48
#522640 [+-] Piilota Suosittele

>>522588
I que fundamentaaresdas nazen på korona rokodustanska. Si aque Senjorita intte hinttentintten por favor? Föör des daas diies auf kizchenschzaimmal und sillen stenkkareen om döden für das que libidodesdande Surströmmingen der mort.

01.12.2021 02:59:16
#522674 [+-] Piilota Suosittele

Mua häiritsee tässä koronahässäkässä se, että ihmiset eriarvoistetaan. Joka haluaa piikin niin olkoon tyytyväinen, vittuako sen jälkeen itkee jos joku toinen ei halua. Pandemiasta ei kumminkaan ole kysymys.

[ 11 viestiä | ]