Nyt loppuu se älämölö Nyt loppuu se älämölö
oon toi kissa oon toi kissa
Tissit Tissit
Rolling sideways Rolling sideways
Elämä voittaa Elämä voittaa
Kaunotar ja läski Kaunotar ja läski
Milo Paskalla Milo Paskalla
Ooks nähnyt tän Ooks nähnyt tän
Rintaruokinta Rintaruokinta
Ihana nainen Ihana nainen
Nyt loppu työaika 2 Nyt loppu työaika 2
Elokapina tuhrii lentokoneita Elokapina tuhrii lentokoneita
Aamiainen Aamiainen
haikara haikara
Oksennusrefleksi Oksennusrefleksi
By the power of the Castle Gayskull!! By the power of the Castle Gayskull!!
Kauhun hetket Kauhun hetket
Imuriarvostelu Imuriarvostelu
Kaljantai, 365/2024 Kaljantai, 365/2024
Maraton märkäharjoittelu Maraton märkäharjoittelu
Kamehamehaa! Kamehamehaa!
Äiti Teresa Äiti Teresa
Meme mashup Meme mashup
Homo raiskasi murtovarkaat Homo raiskasi murtovarkaat
 728 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 14.03.2021 20:00:55
[ + 3 - | ]

Nolo valkoritari 🤣

[52355] [Screenshot_20210314-185848_Twitter.jpg] [0.41 MB] [1077x1840] [] []
Screenshot_20210314-185848_Twitter.jpg

twitter

(175)  · 

valkoritari

14.03.2021 20:17:38
#447563 [+-] Piilota Suosittele

Minun on vaikea uskoa että joku joutuu jokainen päivä rasistisen käytöksen kohteeksi. Uskallan väittää että tässä ulinassa on melko usein kyse silkasta uhriutumisesta.

14.03.2021 20:28:21
#447566 [+-] Piilota Suosittele

>>447563
Mulle vittuiltas joka päivä niin saattashan tuo olla, että kyllästyisin ja lähtisin. Tai niinku tuo meidän lähikauppa niin siellä on joku vähän sen näkönen likka myymässä, että ei oo ihan arjalaisesta perheestä. Sanon sille joka kerta, että tuommosen puolisuomalaisen pitäis painua vittuun. Vaan ei, siinä se saatana vaan istuu ja ihmettelee. Ehkä se vaan ei oo nähäny mun käsiä sen panssarilasin takkaa niin oon viime aikoina ruvennu nostaan toisen jalan siihen kassienlastauspaikalle ja siinä sitten viittonu ja hokenu sille vittua. Ei se tajua vittuakaan ja sehän se vasta vituttaakin.

14.03.2021 23:50:34
#447623 [+-] Piilota Suosittele

Nasimahan on kaunis nainen.
Mutta suomalaisvastainen ja muutenkin hölmö ja sinisilmäinen. SDP:ssä näitä vastaavia on liikaa tällä hetkellä, toivottavasti puolue herätellään sisältäpäin.

[ 6 viestiä | ]