Eli pandemian olemassaolo tulkitaan kuolleisuusluvuilla? Mitä helvettiä? Pienet kuolleisuusluvut kertovat, että toimet pandemian pahenemisen suhteen ovat onnistuneet.
Jos kuolleisuusluvut alkavat nousta, tarkoittaa se, että on epäonnistuttu.
Korona- ja rokotekriittiset vänkäävät rajoituksia vastaan juuri samoilla perusteilla: "Ei meillä mitään pandemiaa ole! Maskit ovat turhia! Virus on keksitty juttu! Kuolleisuusluvut tämän todistavat!"
Ehdot pandemialle täyttyvät, kun virus aiheuttaa vakavan sairauden ja se alkaa levitä hallitsemattomasti. Se että suomessa eivät esimerkiksi tehohoitopaikat ole täyttyneeet kertoo siitä, että tähän mennessä pandemian pahenemisen estämiseksi suoritetut toimet ovat purreet, vaikka joukosta löytyykin vajakkeja ja muita turtiaisia.
[
3 viestiä
|
]
⭰
vaivaako korona
Pillua tarjolla
Uudenmaan eristys
Foorumista bongattua
Ei ollu Sleijerilläkään koronaa
Hörhöläisyys
Around the world
Toimi näin
Korona - tartunnan saaneet 2020.3.13
Niin...
Luultavasti terve kaveri suojautuu koronalta
Korona ja taide kommunismia
spärde pandemic
rokoteuskovaisille
Hyvä neuvo
Onnea korona!
Ihan vain muistutus..
Hallelujaa
Pakollinen koronapassi, jota väitettiin salaliitoksi ja öyhöksi