Hehe Hehe
Piilos leikki taide teos (2010) Piilos leikki taide teos (2010)
pompulat pompulat
Ekologinen liike Kanadalta Ekologinen liike Kanadalta
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Joka kerta. Joka kerta.
Luomisen tuska - Runous Luomisen tuska - Runous
pääsivät valloilleen pääsivät valloilleen
Kirjoituskoukku Kirjoituskoukku
jenkem jenkem
"eivittumake" 2011 "eivittumake" 2011
Mortti otti börhien :3 Mortti otti börhien :3
Luolasto Luolasto
Jonkun äiti aikanaan Jonkun äiti aikanaan
Mikäs siinä kun kumpikin tykkää Mikäs siinä kun kumpikin tykkää
Ylösalaiskissa Ylösalaiskissa
rengasrikko rengasrikko
balladi puolityhjästä kupista balladi puolityhjästä kupista
Ihan vitun laitonta. Ihan vitun laitonta.
kiinassa kiinassa
GTA Tampere GTA Tampere
Kippo kikkailua Kippo kikkailua
solid snake solid snake
Kaunis viesti Kaunis viesti
 730 näyttökertaa, 3 viestiä, 17.1 MB, 1 tiedosto, 18.03.2021 10:53:12
[ + 1 - | ]

Miksi meillä ei ole pandemiaa

[52450] [b7wxj.mp4] [17.1 MB] [1280x590] [] []

aalto-yliopisto

professori

paul lillrank

korona

(299)

pandemia

18.03.2021 14:17:22
#448687 [+-] Piilota Suosittele

Eli pandemian olemassaolo tulkitaan kuolleisuusluvuilla? Mitä helvettiä? Pienet kuolleisuusluvut kertovat, että toimet pandemian pahenemisen suhteen ovat onnistuneet.

Jos kuolleisuusluvut alkavat nousta, tarkoittaa se, että on epäonnistuttu.

Korona- ja rokotekriittiset vänkäävät rajoituksia vastaan juuri samoilla perusteilla: "Ei meillä mitään pandemiaa ole! Maskit ovat turhia! Virus on keksitty juttu! Kuolleisuusluvut tämän todistavat!"

Ehdot pandemialle täyttyvät, kun virus aiheuttaa vakavan sairauden ja se alkaa levitä hallitsemattomasti. Se että suomessa eivät esimerkiksi tehohoitopaikat ole täyttyneeet kertoo siitä, että tähän mennessä pandemian pahenemisen estämiseksi suoritetut toimet ovat purreet, vaikka joukosta löytyykin vajakkeja ja muita turtiaisia.

[ 3 viestiä | ]