Kusipää Henki Kusipää Henki
Jessen absit... Jessen absit...
Isi possu oli söpöin <3 Isi possu oli söpöin <3
Totuus sauruksista Totuus sauruksista
Tales From the Gamestore Tales From the Gamestore
π π
NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia NPC-vitsi ei mukaile ihmisoikeuksia
Juoksuhautojen sankari. Juoksuhautojen sankari.
Rudolf Hessu Rudolf Hessu
Mustat tytöt Mustat tytöt
Ystäväpäivälle toinen viisu. Ystäväpäivälle toinen viisu.
Otto saksasta Otto saksasta
Muille hauskempi video näin... Muille hauskempi video näin...
Homo Homo
Ethän juo Ethän juo
Tukka syö tytön naaman Tukka syö tytön naaman
Hyppää tonne jos ei keleppaa :) Hyppää tonne jos ei keleppaa :)
"Emmä mitään meinannu" "Emmä mitään meinannu"
Ma ime sua nai huvi Ma ime sua nai huvi
Jotain korvassa Jotain korvassa
MI-26 kuljettaa TU-134:ää MI-26 kuljettaa TU-134:ää
See my vest See my vest
String-Emil restauroi köökkiä String-Emil restauroi köökkiä
Hali Hali
 732 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 12.04.2020 23:59:26
[ + 0 | ]

Varmuusvaraston maskit eivät tule loppumaan

[41828] [Varmuusvarastojen_maskit_eivat_tule_loppumaan.png] [0.15 MB] [1316x718] [] []
Varmuusvarastojen_maskit_eivat_tule_loppumaan.png

korona

(299)

hengityssuojaimet

hvk

13.04.2020 00:04:41
#330925 [+-] Piilota Suosittele

Ettei nyt olisi taas yksi turha isopalkkainen ylijohtaja... puolueen jäsenkirja ja hyvä veli -kytkökset olisi varmasti taas aika tarkistaa.

13.04.2020 00:15:48
#330934 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi asun sen verran syrjässä, ettei ole pelkoa. Toki työskentelen Puolustusvoimien alaisuudessa, joten töihin ON MENTÄVÄ, mutta se tuo taas etuoikeuden päästä testeihin ja hoitoon.

13.04.2020 00:16:41
#330936 [+-] Piilota Suosittele

Toinen uutistoimisto kirjoittaa uutsia siitä mitä toisessa uutistoimistossa on kirjotettu. Hoh hoijaa taas saatana. Onkohan vielä kouluissa medianlukuopetusta koska nyt sitä tarvittaisiin.

25.08.2021 09:59:02
#494302 [+-] Piilota Suosittele

>>494297
Eiköhän tuo Sillanaukeen kommentti maskien riittävyydestä liittynyt pikemminkin tietämättömyyteen, jonka taustalla taas oli se, että oltiin täysin uuden tilanteen edessä, jonka vaikutuksia ja merkitystä oli tuolloin hyvin vaikea arvioida, sekä siihen, että kenelläkään ei ollut kunnollista käsitystä vuosien ajan suljetuissa paketeissa maanneiden tarvikkeiden kunnosta.

Toki tuon jälkeen tulivat sitten jälkiviisastelijat, mutta heidän kommenteillaan ei ole mitään arvoa.

25.08.2021 13:04:51
#494337 [+-] Piilota Suosittele

>>494310
No juu sä näet politiikan tuollaisena ja se on ihan ok. Oot pettynyt, mutta sulta puuttuu suhteellisuudentaju. Ei ne kaikki ole valehtelevia rikollisia. Sen lisäksi ei yhden valehtelu tee toisestakin valehtelijaa.

[ 17 viestiä | ]