Bro Wanted Manygoat Bro Wanted Manygoat
Pitää olla vaan kivaa Pitää olla vaan kivaa
Luonto kostaa Luonto kostaa
afrikan lähettiläs afrikan lähettiläs
Hyppy Hyppy
SMW Custom Music (Romancing SaGa 3 - The Last Battle) SMW Custom Music (Romancing SaGa 3 - The Last Battle)
ovi on hyvä apuväline ovi on hyvä apuväline
suuri johtaja suuri johtaja
selostaja radiossa selostaja radiossa
Turrintai turrit Turrintai turrit
onko kukaan tunnistanut ählämiä onko kukaan tunnistanut ählämiä
chuckille ei paineta punaista luuria chuckille ei paineta punaista luuria
Bongi hitti Bongi hitti
juokse juokse
Perusvassari Perusvassari
Hapsi hapoissa hello worldissa Hapsi hapoissa hello worldissa
nopeat juoksut nopeat juoksut
Vuoden henkilö Vuoden henkilö
🐓 🐓
Kokoomuspsykoosit Kokoomuspsykoosit
Totaalinen vitun 6 Totaalinen vitun 6
Tissit Tissit
Kalastusta Kalastusta
Kiitos SDP Kiitos SDP
 659 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 19.03.2021 10:11:38
[ + 4 - | ]

Loled

[52483] [Screenshot_20210318-213428_Instagram.jpg] [0.2 MB] [720x1560] [] []
Screenshot_20210318-213428_Instagram.jpg

19.03.2021 14:24:19
#449095 [+1] Piilota Suosittele

Kuka käyttää jotain instagramia?
Ja jos käyttää niin turha itkeä, että viestejä poistetaan. Omat alustat voivat poistaa mitä haluavat sivuiltaan.

>>449074
Kukahan edes olettaa, että noilla sivustoilla olisi sananvapautta?

19.03.2021 14:44:19
#449101 [+-] Piilota Suosittele

>>449095
"Kukahan edes olettaa, että noilla sivustoilla olisi sananvapautta?"

Olet ymmärtänyt sananvapauden väärin. Sananavapaudella ja somekanavan linjauksella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kenellä tahansa on käytännössä mahdollisuus sanoa ja kirjoittaa lähes mitä tahansa, mutta ketään ei voi sen paremmin pakottaa kuuntelemaan kuin julkaisemaan.

19.03.2021 16:54:02 | 16:54:15
#449121 [+-] Piilota Suosittele

>>449111
Yksityisellä yrityksellä on oikeus määritellä miten omistamillaan sivuilla keskustelua käydään, kunhan lakia ei rikota ja näin kuuluukin olla.

Silloin kun kirjoiteltiin vielä paperilehtiin, niin sama juttu. Tosin silloin kukaan ei valittanut sananvapaudesta kun lehti kieltäytyi julkaisemasta kaikkea mahdollista roskaa.

Jos botit ärsyttävät, kannattaa miettiä miksi ne ovat olemassa. Ne ovat olemassa siksi, että kenenkään aika ei riitä poistelemaan sitä määrää paskaa, jota ihmiset nykyään tuntevat tarpeekseen suoltaa.

19.03.2021 17:12:32
#449122 [+-] Piilota Suosittele

>>449121

Niinkö? Koska yksittäisiä sanoja kielletään niin koko rimpsu jää julkaisematta. Esim. Jätkä-sana kielletty, ainakin viimeksi. Joten kun yritin kirjoittaa jakelusta jätkänsaaressa niin oli kuulemma vihapuhetta.

[ 14 viestiä | ]