Herra siunaa! Herra siunaa!
putki päällä putki päällä
elämä risaseks elämä risaseks
smol smol
herkuttelua herkuttelua
Piri toimii Piri toimii
Päätepysäkki Päätepysäkki
Hei Masa Hei Masa
Welcome to the future Welcome to the future
Purran perää kun saisi maistaa Purran perää kun saisi maistaa
ha llegado wallace! ha llegado wallace!
Kissen musisointia Kissen musisointia
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Pyllerö Pyllerö
afrikkalainen työmaa afrikkalainen työmaa
businecc businecc
mulle ei kukaan soita mulle ei kukaan soita
ei muutaku harjottelemaan ei muutaku harjottelemaan
Filmi x 5 tai siis 5 x filmejä Filmi x 5 tai siis 5 x filmejä
pikahissi pikahissi
Kisse ei tykkää Kisse ei tykkää
mami wää mami wää
Tissit Tissit
Aisurimarssi Aisurimarssi
 805 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto, 25.03.2021 13:12:41
[ + 3 - | ]

Massan ransukebu ku joku suositteli

[52608] [20210325_120751.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210325_120751.jpg

kebab

(59)  · 

ranskalaiset

(18)
26.03.2021 20:45:16
#450956 [+-] Piilota Suosittele

>>450759
Wud!? Jos se salaatti on kunnollista, sitä on riittävästi, ja ranskalaiset rapeita, ni samaan haarukalliseen nää kaikki kolme yhdistettynä on jotain mahtavaa.

Kaikissa kebab-paikoissa ei näin tehdä. En tilaa 0,5km päässä olevasta lähikebabbilasta enää, tilaan 3km kauempaa.

Niitä saattaa vituttaa kun ohi ajaa kilpailijan auto :D Toivottavasti Lahden parasta Kebab-Pizzeriaa ei enää tuhopolteta jos joskus innostun taas tilaamaan. Tilasin viimeks kesällä ja vain lasten takia.

26.03.2021 20:50:02 | 20:50:42
#450960 [+-] Piilota Suosittele

>>450956
Niin jos se on kunnollista ja jos ranskikset on rapeita. Tasan yhen kebulan oon testannu missä oli hyvät salaatit ja siellä oli muutenkin 6/5 kebabit, tosin kebu ranuilla en koskaa testannu kun meinas nalli napsahtaa niitten iskenderistä & riisikebusta. Eli siis 0 mestaa missä ranut ois rapeit.

16.03.2025 12:35:04
#686931 [+-] Piilota Suosittele

Näin vuosia myöhemmin perun suosituksen.
Nykyinen massa on vaihtanut omistajaa ja annokset pienentyneet, kebab on samaa säilyke kebabbia kuin muissakin tusina kebabbiloissa, lisäksi aukioloajat on ihan vituillaan, aukeaa vasta klo 15:00, joten ei saa lounasta.
Lahden keskustan kelvollisin kebula, on nyt Ararat (Myös ampumaratana tunnettu vuodesta 2000, kun mopo pojat ammuskeli kyseisessä pizzeriassa, 3 kuoli, 4 loukkaantui), sama omistaja pariskunta pyörittää sitä edelleen.

[ 16 viestiä | ]