Ei jaksa keksiä otsikoita 65 Ei jaksa keksiä otsikoita 65
Ketun pesua Ketun pesua
Hulitintti Hulitintti
Varatassu :3 Varatassu :3
Tappokone Tappokone
SORRON YÖSTÄ NOUSKAA SORRON YÖSTÄ NOUSKAA
jonne jonne
Lidlin ja nasan yhteistyö Lidlin ja nasan yhteistyö
Uusi mene Uusi mene
Turria turpaan! Turria turpaan!
Isännäntuoksuinenpulla Isännäntuoksuinenpulla
Felix not amused Felix not amused
venäläistä menoa venäläistä menoa
Uutta Ryppyä Uutta Ryppyä
Ye olde BOMBO KLAA! Ye olde BOMBO KLAA!
santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D
Ullatus Ullatus
Arjalainen valioyksilö Arjalainen valioyksilö
@Spikanor @Spikanor
Downbeat Downbeat
suurpedon metsästystä suurpedon metsästystä
Mitä vittuah? Mitä vittuah?
Wtf Wtf
prööt prööt
 683 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 25.03.2021 19:03:25
[ + 4 | ]

Saa siinä tonkia

[52624] [178620.jpg] [0.11 MB] [976x700] [] []
178620.jpg

25.03.2021 21:19:34 | 21:30:17
#450722 [+-] Piilota Suosittele

Katoin mitä oli ilmoitettu tuloksi viime vuonna. Tais olla jotain $5,6 miljardia. Siitä naputtelin tunnit. (Olettaen että kanava on auki 24/7)

26.03.2021 01:28:26
#450775 [+-] Piilota Suosittele

>>450771
No ei varmasti, mutta loogisesti ajatellen ihan vitusti enemmän kuin mitä kanava menettää, muutenhan kanavaa ei olisi järkevää käyttää.

[ 12 viestiä | ]