mäl mäl
Mäykyvä Moshpit Mäykyvä Moshpit
Viikon Jonne palkinto Viikon Jonne palkinto
Pervitiini Pervitiini
Aatu ja Eeva Aatu ja Eeva
Jeesus seikkailee Jeesus seikkailee
Äidin neuvo Äidin neuvo
Diabeetus Diabeetus
SpongeBob SquarePants SpongeBob SquarePants
Hyvän mielen uutinen Hyvän mielen uutinen
Are you kitting me? Heräile keskenäsi huumon >:3 Are you kitting me? Heräile keskenäsi huumon >:3
börh börh
Volkor X - Stratos (feat. Feather) Volkor X - Stratos (feat. Feather)
Mieli: nussia Mieli: nussia
Mal Mal
Putum Putum
Suvakit kiteytettynä Suvakit kiteytettynä
Kusipää Kusipää
Aimo "meta" Koivunen Aimo "meta" Koivunen
hintt eastwood hintt eastwood
Liekkikonepistooli Liekkikonepistooli
näläinen artisti :3 näläinen artisti :3
Covid-19 Covid-19
terve vaan pervot terve vaan pervot
 963 näyttökertaa, 21 viestiä, 3.53 MB, 1 tiedosto, 25.03.2021 19:48:43
[ + 4 - | ]

persut servattu

[52626] [tiedosto.mp4] [3.53 MB] [500x1080] [] []

persut

(247)  · 

rasistit

(7)
25.03.2021 19:53:20
#450664 [+-] Piilota Suosittele

Mitä vittua nää ämmät täällä suomessa valittaa ja kitisee, painus takas sinne kabuliin, jos täällä n huono olo?

25.03.2021 19:58:12
#450668 [+1] Piilota Suosittele

>>450661
Selittäis mm. sen miksi rasisteja on murto-osa väestöstä (kehitysvammaisia on vähän).

Miten selität korkeasti koulutetut rasistit? Miten sä selität australian, jolla on yks tiukummista maahanmuuttolinjoista ikinä (poislukien pohjoiskoreat jne). Miten sä selität mustat rasistit? Kyllä, myös musta ihminen voi olla rasisti, mikäli et tiennyt.

Ja jos rasisteja on vain murto-osa, niin Halla-Aho ei ikinä olis päässy eduskuntaan. Halla-Aholla oli vain yksi agenda, eli maahanmuuttopolitiikan kiristäminen. Kuinka murto-osa voi kääntyä äänisaaliiksi? Vai ovatko kaikki persut sittenkään rasisteja? Vai äänestikö myös suvakit Halla-Ahoa?

Menitkö sekaisin? Vähemmästäkin.

25.03.2021 20:51:41
#450703 [+-] Piilota Suosittele

Rasismi on ihmisen oiva tapa puolustautua omaa laumaa kohtaavasta uhkasta. Neget afrikassa esim ovat todella rasisteja mutta täähän menee tietenki kuuroille korville.

25.03.2021 21:03:33
#450709 [+-] Piilota Suosittele

Valkonen sais satinkutia. Tummana saa olla rasisti ja vielä ylpeä siitä. Mustanaamiot ovat kyllä paljon rasistisimpia kuin valkoiset.

26.03.2021 01:42:07
#450778 [+-] Piilota Suosittele

tää on niin vihervassarimaista. vetästään hatusta joku "fakta" ja siihen ei oo mitää totuudenperää tai todisteita. ei mitään linkkiä missä on näin todettu.

26.03.2021 01:42:57
#450779 [+-] Piilota Suosittele

tää on niin vihervassarimaista. vetästään hatusta joku "fakta" ja siihen ei oo mitää totuudenperää tai todisteita. ei mitään linkkiä missä on näin todettu.

27.03.2021 17:17:38
#451254 [+-] Piilota Suosittele

Eniten pieleen menee otsikko. Luultavasti vähiten rasistinen puolue maassa, pienpuolueista en tiedä, mutta merkittävistä. Toinen juttu missä menee pieleen on se, että isompi merkitys samoilla alueilla on kyvylle epärehellisyyteen. Eipä tarttekaan kuin katsella miten esim. silakat ja varikset kohtelevat vaikkapa anteria, niin pitää olla todella "kehittyneet aivot", jotta voi vielä pitää itseään muuna kuin rasistina.

29.03.2021 23:58:26
#452003 [+-] Piilota Suosittele

>>451254
Eniten pieleen menee otsikko.

Se, muusta osasta vastaustasi en voi sanoa juuta enkä jaata.

>>451814
ikärasismia. Oletetaan että tietyn ikäiset ovat tuollaisia.

Olen volmiksen ikäinen itse.

[ 21 viestiä | ]