Saunas Are Toxic Gas Chambers Saunas Are Toxic Gas Chambers
Reetta tykittää Reetta tykittää
nakit taivaan ovella nakit taivaan ovella
HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA
Pusi pusi :3 Pusi pusi :3
päivän nauruannos ja katsotuin media päivän nauruannos ja katsotuin media
varokaa astumasta lehtien päälle varokaa astumasta lehtien päälle
Fear of the duck Fear of the duck
Haista sinä mursu paska! Haista sinä mursu paska!
:D :D
JoJo Ankka JoJo Ankka
Suolakurkkuja Suolakurkkuja
KAHEN KILON SIIKA! KAHEN KILON SIIKA!
Ihan helvetin hapanta Ihan helvetin hapanta
söpö vasa söpö vasa
hävisit pelin hävisit pelin
Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa Jossu pääs töistä ja haluis jotain kivaa
Fuuu fighters Fuuu fighters
Taikatemppu 2 Taikatemppu 2
Lihava nainen Lihava nainen
Walter Murphy - A Fifth of Beethoven Walter Murphy - A Fifth of Beethoven
Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä
onnistuuko laihdutus onnistuuko laihdutus
Tulisitko viekkuun kultaseni? Tulisitko viekkuun kultaseni?
 809 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto, 19.04.2024 21:23:16
[ + 0 | ]

olvi

[69939] [olvi.png] [1.17 MB] [990x556] [] []
olvi.png

olvi

(26)  · 

kauppinen

(35)
20.04.2024 06:11:46
#615342 [+1] Piilota Suosittele

>>615188
>>615205
>>615228
Meinasin itse kommentoida heti kuvan nähdessäni kaikki samansuuntaiset, mutta täällä on oltu hyvissä ajoin niin tehokkaina, että eipähän tässä tarvitse muutakin hymähtää hyväksyneesti :D
Tosin...
>>615264
Ne on kestävässä korissa helppo kantaa, aina on tarvittaessa istumapaikka ja paikka tyhjille pulloille. Ei olisi mitään ongelmaa, jos ihmiset huolehtisivat omaisuudestaan.
Ihan mulkkua hävittää hyviä kamppeita ihan vain sen takia, että osa perseilee...

20.04.2024 20:24:02
#615554 [+-] Piilota Suosittele

>>615306
Kyllähän ne korissa nätisti menee.

1,8 koria tölkkejä mahtuu roskapussiin tai ~6€:n edestä, ja näitä mahtuu pieneen jätesäkkiin 4. Ajattele se saatana koreina jos sulla on vaikka vain 4 jätesäkillistä, ja tottakai paino sekä kestävyys. Juon paljon, palautan en juuri koskaan. Siistiä on koska purkeille, pusseille ja lopulta säkeille on oma tilansa ulkona ja sisällä.

20.04.2024 22:38:21 | 22:38:57
#615601 [+-] Piilota Suosittele

>>615554
1,8 koria tölkkejä mahtuu roskapussiin tai ~6€:n edestä, ja näitä mahtuu pieneen jätesäkkiin 4. Ajattele se saatana koreina jos sulla on vaikka vain 4 jätesäkillistä, ja tottakai paino sekä kestävyys.

Tai sitten palauttelee ne koreineen, siitäkin saa euron pantin.
Juon paljon, palautan en juuri koskaan.

No sehän on lähinnä sinun omaa typeryyttäsi.

21.04.2024 01:43:03
#615656 [+-] Piilota Suosittele

>>615643 Sinun jutusta sai sen käsityksen, ettei sinun hylsyjä ole kukaan palauttanut, ja annoit sen ymmärtää ihan tarkoituksella. Haista sinä Hapsi paska.

[ 14 viestiä | ]