Nyt ei vaan keksi enää mitään Nyt ei vaan keksi enää mitään
Ei huolta Ei huolta
Slinkies Slinkies
3d-tulostimesta hyötyä? 3d-tulostimesta hyötyä?
rämäytänkö? rämäytänkö?
menopeli menopeli
Super Gachi Kart Super Gachi Kart
glom apustus glom apustus
Blend S Blend S
Härövarustus Härövarustus
Somerikollisten kuulustelu Somerikollisten kuulustelu
TES IV:Oblivion TES IV:Oblivion
It is a bad pain It is a bad pain
Houmou Project - Gaysterious M♂untain Houmou Project - Gaysterious M♂untain
nää mulkut meinaa pistää internetin maksulliseksi nää mulkut meinaa pistää internetin maksulliseksi
hehe hauskaa hehe hauskaa
mitä vittua mitä vittua
Harrisonin monet kasvot Harrisonin monet kasvot
Good for him Good for him
Ou jea beibi, pidä se just noin Ou jea beibi, pidä se just noin
Nico nico ni! Nico nico ni!
Gachimuchi party Gachimuchi party
huutista huutista
Barbara Bouchet Barbara Bouchet
 913 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 20.01.2018 17:54:42
[ + 9 - | ]

Kuka muistaa?

[5879] [Aromipesa.JPG.jpg] [0.16 MB] [853x640] [] []
Aromipesa.JPG.jpg

aromipesä

(5)
20.01.2018 18:29:57
#21213 [+1] Piilota Suosittele

Tämä oli jonkun koulunkeittäjä mummon keksintö, joka tarjosi aromipesää tv-shopille.
Tv-shop pyysi tuhatta pesää aluksi ilmaiseksi myyntii, mutta mummolla ei ollut varaa, eikä patenttia, joten tv-shop teetti pesät itse ja mummo sai rahan sijasta rupia perseeseen.

20.01.2018 21:09:23 | 05:38:58
#21255 [+-] Piilota Suosittele

>>21213 Jauha lisää kyllä me uskotaan peletti2 mussuttajia. Aromipesä on kuitenkin 2 hollolalaisen taipaleen veljeksen keksintö, toinen niistä Heikki muistaakseni oli myöskin toisen tv-shop tuotteen eli passeli ohjelmiston kehittäjä.

20.01.2018 21:31:49
#21264 [+-] Piilota Suosittele

Tänään legendaarinen Mikko-kokki tekee makaroonipataa hauduttamisen voimalla 8 tunnissa ja salakuljettaa pähkinöitä silmäpusseissaan.

20.01.2018 23:19:40 | 05:38:58
#21289 [+-] Piilota Suosittele

>>21260 Muistele mitä muistelet mutta alkuun voit vaikka kvg kuka virallisesti on aromipesän kehittänyt / patentoinut, ei siinä minkään mussuttaja mummon selitykset paina jos ei ole mustaa valkosella.

06.11.2025 19:31:50
#725648 [+-] Piilota Suosittele

onks toi se biolain lämpökompostori ? tarkistajat hyväksyy ? get rekt 420 69 1488 vaiko NO TÄLLÄKERTAA MÄ OLEN AJATELLUT TEHDÄ MEILLE HERNEKETITTOA HAUDUTTAMALLA

[ 15 viestiä | ]