Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally
"Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller "Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller
lumikone lumikone
Tuliset esileikit Tuliset esileikit
Kipu on vain mielikuvitusta Kipu on vain mielikuvitusta
Eh-type Eh-type
Kun oot jollekin cosplay ainesta Kun oot jollekin cosplay ainesta
The Best Blues Guitar Lesson The Best Blues Guitar Lesson
Aion nyt itkeä Aion nyt itkeä
kUkA sIeL nEtIs On!? kUkA sIeL nEtIs On!?
Kalja on nestemäistä Kalja on nestemäistä
Ricpound Ricpound
sarjakuva sarjakuva
Kisukommentti Kisukommentti
Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3 Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3
Pärnu - iloinen kesäkaupunki Pärnu - iloinen kesäkaupunki
"Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa" "Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa"
Pitää mennä, kansani tarvitsee minua :3 Pitää mennä, kansani tarvitsee minua :3
En ole nähnyt palloasi En ole nähnyt palloasi
Joka sekunti lasketaan Joka sekunti lasketaan
Ikinä ei ole hyvä Ikinä ei ole hyvä
Hups väärä tervehdys. Hups väärä tervehdys.
Rip Pormestari Rip Pormestari
Ohhoh Ohhoh
 937 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 04.04.2021 00:01:14
[ + 2 - | ]

kauneuden hoito

[52829] [kauneuden-hoito.png] [0.48 MB] [750x554] [] []
kauneuden-hoito.png

kauneuden hoito

 · 

tytti yli-viikari

 · 

verorahat

(5)  · 

hevonen

(95)
04.04.2021 01:43:17 | 01:44:05
#453466 [+-] Piilota Suosittele

Mutta hei, ei pelkoa. Vihreät hoitaa tällekin viikarille kivan vaihtopenkkiviran jostain virastosta. Palkka ehkä vain 7000e/kk, mutta ehkä Viikari sillä jotenkuten tulee toimeen.

Miettikääpä tätäkin asiaa kuntavaalien äänestysuurnilla. Tämäkin viikari kun on Vihreiden jäsenkortilla varustettu ja kuntavaaleissakin Vihreiden listoilta valtuustoon pyrkinyt.

04.04.2021 13:48:20
#453584 [+-] Piilota Suosittele

>>453531
Siitä ylemmyyden- ja paremmuudentunteesta kaikki tietenkin lähteekin.

Tunnetaan, että ollaan niin paljon muita parempia, että ollaan oikeutettuja kaikkeen mahdolliseen. Sokerihoidot, pimppavahaukset, kaikki mahdollinen kansan laskuun on ok, koska kansa on pahoja rasisteja ja natseja. Ja jos joku vastustaa organisaatiossa, niin laitetaan hyllylle/siirretään toiseen tehtävään, koska esittää eriävän mielipiteen tai kertoo, että noin ei voi tehdä. Sellainen ihminenhän ihan varmasti on rasisti, fasisti, lasolisti ja aito natsi, kun parempaansa, hienoa Vihreää ihmistä, vastustaa.

Yli-Viikari, Alanko-Kahiluoto, Haavisto, Hautala, Toivola, V.Niinistö... näitä riittää.

[ 7 viestiä | ]