Savage Savage
Wifi nopeammaksi Wifi nopeammaksi
ripperiino ripperiino
ajattele lapsia ajattele lapsia
Ryöstö Ryöstö
perkele perkele
Putinin teekutsuilla on pakko kieltäytyä kaikesta. Putinin teekutsuilla on pakko kieltäytyä kaikesta.
*sirkusmusiikkia* *sirkusmusiikkia*
justiinsa joo justiinsa joo
"Iskä tuu peseen..." :3 "Iskä tuu peseen..." :3
Kauhistuksen kanahäkki Kauhistuksen kanahäkki
Onneksi oli turvavyö Onneksi oli turvavyö
Tauski lukee MV-lehteä Tauski lukee MV-lehteä
Kissat asentavat näkymätöntä ikkunaa avaruuteen Kissat asentavat näkymätöntä ikkunaa avaruuteen
Heitä rööki Heitä rööki
Joskus tulee postattua... Joskus tulee postattua...
aika ebin urheilulaji mun uus lemppari aika ebin urheilulaji mun uus lemppari
Väriä kylpyhuoneeseen Väriä kylpyhuoneeseen
Ja jotkut tarvii jalan perseseen Ja jotkut tarvii jalan perseseen
What the actual fuck huumon?! >:3 What the actual fuck huumon?! >:3
Kenway on kummitus Kenway on kummitus
This is fine This is fine
Olkaamme tästä hyvin surullisia Olkaamme tästä hyvin surullisia
Nopeeta hilloa Nopeeta hilloa
 1 032 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.78 MB, 1 tiedosto, 07.04.2021 07:31:30
[ + 3 - | ]

ebola

[52895] [ebola.png] [0.78 MB] [1024x776] [] []
ebola.png

ebola

(12)  · 

tyrone afrikka

07.04.2021 08:16:31
#454674 [+1] Piilota Suosittele

VAADIMME SÄHKÖT KYLÄÄMME: Tuhoa annetut sähköt
VAADIMME KARANTEENIIN LAITETUT KYLÄN JÄSENEN VAPAUTETTAVIKSI. HEILLÄ EI OLE EBOLAA: Vapauttavat kaikki aseellisesti tappaen henkilökunnan. Viikon päästä koko kylä on tartutettu ebolaan ja kuolee.

Tuossa kaikki mitä osaavat. Eli aseellinen hyökkäys ja tartuttaminen.

07.04.2021 22:15:14
#454826 [+-] Piilota Suosittele

>>454674
Pikkasen mää kyllä epäilin alkuunsa sitä world-iq sivuston väitettä, että afrikan neekeritkin on siellä 60-70 äo:n kieppeillä, mutta sitten kun vilkasee uutisia niin kyllä se vaan alkaa kuulostaa ihan uskottavalta. Yks tuttu jo heti kättelyssä julisti, että ei voi pitää paikkaansa nekrujen ja karibian saarineekereiden pällien tulokset, että täytyy olla jotenkin kieroutunut testaamistapa. Sitte ku sivulla luki, että testi on käytännössä kattoen kulttuurivapaa ja mittaa vaan loogista päättelykykyä niin tuttu otti ja hörppäs kahvia sanomatta mitään.

[ 2 viestiä | ]