Snoopin darra Snoopin darra
Mitäs kettua täällä tapahtuu Mitäs kettua täällä tapahtuu
Poison Killer Squad Lider Poison Killer Squad Lider
JUMALAUTA JUMALAUTA
jatka pom jatka pom
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Läheltäpitimies s2e1-4 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies s2e1-4 (Pastilli_Peku)
Ei jaksa keksiä otsikoita 59 Ei jaksa keksiä otsikoita 59
Trumpin kesäleiri Trumpin kesäleiri
Jeesusland Jeesusland
NNKP-Propagandaa NNKP-Propagandaa
Gorgon tarina Gorgon tarina
kapteeni haddock kapteeni haddock
Le wine de l'natur Le wine de l'natur
filateliaa filateliaa
Pojat hommissa Pojat hommissa
Dabbelu Dabbelu
Lemmikeille Lemmikeille
En pysty keksimään otsikkoa:/ En pysty keksimään otsikkoa:/
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
Suvaitse Suvaitse
Jedi Gondola Jedi Gondola
Aatu-setäkin rakastaa loleja Aatu-setäkin rakastaa loleja
Maailman aikajana rikkoutui Maailman aikajana rikkoutui
 631 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 15.04.2021 22:46:09
[ + 1 | ]

Suomen Posti

[53074] [Screenshot_20210415-224441.png] [0.09 MB] [1280x800] [] []
Screenshot_20210415-224441.png

hapsi on neekeri

15.04.2021 23:02:55 | 23:03:42
#456555 [+-] Piilota Suosittele

Kansallisarkisto: Lähetettiin Postin kautta tavaraa. Ja vittu hups.


Ihan muuten ohimennen... jos ette koskaan ole käyneet kansallisarkistossa, niin sinne heti kun voi. On aivan upea ja kerrassaan maaginen paikka.

15.04.2021 23:09:10
#456558 [+-] Piilota Suosittele

>>456555
Plus että toimitus löyty heti, kun kansallisarkisto heitti ettei enää luota postiin. Hassua, eikö? Plus, muistatko sen uutisen joku vuos tai kaks takaperin missä jonkun postipaketti kiersi ympyrää käsittelyssä? Asiakas ei saanut sitä "ikinä" koska se kokoajan ohjautu uuteen paikkaan? Lisäkseen posti sanoi lehdessä, ettei sitä voida pysäyttää koska automaatio. Eli se paketti jatkuvasti vaihtoi mestaa, eikä posti mukamas voinut pysäyttää tilannetta? En nyt googlella muista tarkkoja otsikoita tai hakusanoja.

16.04.2021 00:26:00
#456590 [+-] Piilota Suosittele

Olen nyt odottanut verokorttia saapuvaksi 3 vko. Pitää vissiin käydä ittte hakemassa se palvelusta, viedä isännälle. Eiku, perkele- Käytänkin inet Oy:tä apuna ja lähetän sen sähköpostitse. Toivottavasti SähköPOSTI ei toimi samalla tavalla.

Pitää vissiin käydä itse viemässä se isännälle niin saa sen varmasti perille. Posti ottaa maksun konsultoinnista miten postia toimitetaan.

16.04.2021 11:02:27
#456640 [+-] Piilota Suosittele

No juu en tiedä oliko Ruotsin vaiko Suomen Postin vika tossa viime jouluna kun sukulaiset oli lähettänyt joulukortin ruotsista, ja olivat laittaneet sen hyvissä ajoin liikkeelle ennen jouluaattoa. Se tulikin perille vasta helmikuussa. Seurannasta näkyi kuinka se kortti oli tullut hyvissä ajoin suomen puolelle, mutta jostain syystä lähetetty takaisin Ruotsiin. Siellä se oli sitten pyörinyt ympäri Ruotsia muutaman viikon kunnes tuli uudestaan Suomeen ja sama juttu Suomessa myös että pyöri ties missä ennenkuin löysi tiensä perille.

16.04.2021 13:42:39
#456657 [+-] Piilota Suosittele

Mulle tuli kerran viesti, et automaatti täynnä, sirretty seuraavaan vapaaseen paikkaan. No sattu se mesta vaan olemaan naapuri kunnassa...

16.04.2021 14:38:01
#456664 [+-] Piilota Suosittele

Perus kauraa postilta. Tilaa netistä tavaraa toimitettavaksi viereisen kaupan asiamiespostiin, tulee viesti "Toimituspiste täynnä, siirretty seuraavaan vapaaseen paikkaan" joka on 12km päässä oleva Ärrän asiamiesposti, tuolla 12km välimatkalla olisi 1 supermarketin 2 tavallisen kaupan smartpostia.
Postin logiikka ja asiakaspalvelu tasoa "Haista paska".

17.04.2021 00:50:18
#456798 [+-] Piilota Suosittele

>>456664

Tuo olisi helppo ratkaista. Jokainen automaatin tilahälytin ilmaisee jos siellä on jotain. Pelkkä ping-sensori riittäisi tuohon. Se pingaa lattian tasolla koko leveydeltä. Jos ping ei ole riittävän pituinen = time to feedback se on käytössä. Tämä data taas lähetettäisiin sql-databaseen kohteen nimellä. Saataisiin kokoajan ajantasaiset tiedot jokaisesta vitun luukusta.

Mutta kun ei. Ei älli juokse.

17.04.2021 01:46:37
#456804 [+-] Piilota Suosittele

Moni ongelma postin kanssa selviää kun ei vain lähde sieltä minnekään ja kyselee kyselemästä päästyään. Kyllä se kirjattu kirje on siellä postin laatikossa, postilaiset eivät vain viitsi etsiä sitä ellei heitä siihen erikseen painosta

[ 13 viestiä | ]