Joulu ei merkitse minulle oikeastaan yhtään mitään. Turha uskonnollinen pakanapäivä. En sitä kiellä etteikö vapaapäivä olisi tarpeen. Mutta kun usein se ei niin ole. Työstä on suomessa pulaa. Ei vapaapäivistä mistä ei makseta.
[
2 viestiä
|
]
⭰
WC paperi
Totuus kuvan takaa
maito loppu
vituttaa kun käy näin
godfadher
säikäytys
Totuus Die Hardista
Fuu fuu!
Kisse tekee päätöksiä aamuteellä
nuotio
god bless ameriga
anime
Isäukko soitti ja kerto menneensä pelaa velat pois.