uusi tunnari :3 uusi tunnari :3
Keskiyön aurinko Keskiyön aurinko
Stayin' inside Stayin' inside
Sellaiset psykoosit sitte Sellaiset psykoosit sitte
Totuus kissoista Totuus kissoista
sitä ollaan pesulla :3 sitä ollaan pesulla :3
Olet yhä koeajalla >:3 Olet yhä koeajalla >:3
0mg 0mg
Maisema Maisema
Ei Google mädätä.. Ei Google mädätä..
Bullets of Justice Trailer Bullets of Justice Trailer
horojen työmaataistelu horojen työmaataistelu
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
hallituksen mietteitä hallituksen mietteitä
Homosaatio Homosaatio
nyt mennään ja lujaa :3 nyt mennään ja lujaa :3
yritäppäs siinä nyt sitten rukoilla :3 yritäppäs siinä nyt sitten rukoilla :3
Repovesi Repovesi
ainoastaan hyvä :3 ainoastaan hyvä :3
Syöpäläiset vittuun euroopasta Syöpäläiset vittuun euroopasta
Jerusalemin kukkaset Jerusalemin kukkaset
Kissa läks Kissa läks
Science baby! Science baby!
Piglet has options Piglet has options
 781 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2021 20:57:50
[ + 0 | ]

joulu

[53142] [joulu.png] [1.05 MB] [828x2414] [] []
joulu.png

joulu

(260)  · 

rage

(214)  · 

meme

(455)
19.04.2021 10:02:38
#457158 [+-] Piilota Suosittele

Joulu ei merkitse minulle oikeastaan yhtään mitään. Turha uskonnollinen pakanapäivä. En sitä kiellä etteikö vapaapäivä olisi tarpeen. Mutta kun usein se ei niin ole. Työstä on suomessa pulaa. Ei vapaapäivistä mistä ei makseta.

[ 2 viestiä | ]