Simpsonit Simpsonit
kikkaili kikkaili
blyat blyat
Oispa tappanu ittensä Oispa tappanu ittensä
Jos ajattelet toisin kuin mä, teen huoli-ilmotuksia Jos ajattelet toisin kuin mä, teen huoli-ilmotuksia
Ihana Trump Ihana Trump
Kynttilätyttö Kynttilätyttö
Lanamies lanaa Lanamies lanaa
paskanistan paskanistan
parasta parasta
loistava idea loistava idea
maanantain aamupaska maanantain aamupaska
Huoria turpaan Huoria turpaan
tsottomattee tsottomattee
Joka päivä sama lanka Joka päivä sama lanka
kätevää kätevää
vuoto ratkaistu vuoto ratkaistu
Ihana nainen Ihana nainen
luolaston palvelimet luolaston palvelimet
Paksut kissat Paksut kissat
vittu eeva vittu eeva
Mäyris Mäyris
vauhtihirmu vauhtihirmu
mailmanlopun piilo mailmanlopun piilo
 1 159 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.15 MB, 1 tiedosto, 22.04.2021 22:25:33
[ + 3 | ]

kenway, hapsi ja valupertti

[53246] [tiedosto.mp4] [4.15 MB] [576x720] [] []

bileet

(49)  · 

kumihuuli

 · 

neekeri

(1402)
23.04.2021 12:22:57
#458142 [+-] Piilota Suosittele

>>458130

Yyeeah. Soittelin just vimolle. Vetelee viinii himassa saatana! Meikä täällä töissä. No 2 paikkaa päivään ja 7 iltaan. Vitun odotteluu saatana perkelw jumalaude. No, kaljaakin on. Eilen asiakkaalta saatu 2 tölökkii...

23.04.2021 16:05:18
#458208 [+-] Piilota Suosittele

Itellä elopainoa 106kg. Säbät pannassa. Nojakki huollossa. Toki on toinen nojakki myös ja tandemi. Jompaa kumpaa sitten..

24.04.2021 01:21:32
#458408 [+-] Piilota Suosittele

>>458174
Varmaan satakymmenen

Ei se ole paha jos olet salimiehiä edes vähän ja kuulemma 184 pitkä.

>>458208
Nojakki huollossa. Toki on toinen nojakki myös ja tandemi. Jompaa kumpaa sitten..

Sulla ei myöskään kuvasta päätellen ole mitään ylipainoa, pituuttasi en tiedä. Kuvan päivämäärää en tiedä.

Minulla on Cross Rainer ja kuntopyörä. Jälkimmäistä voin käyttää, ja sen käyttö on ihan perseestä. Pienet jumpat pitkin päivää kovan salireenin lisäksi saattavat pitää maksan kunnossa, mutta eivät korvaa lenkkeilyä millään.

[ 15 viestiä | ]