Itseasiassa omat vanhemmat lukee ulkomaan kieltä vähän tähän tyyliin. Siine tulee väliin ihan kummia kirjaimia ja joitain jää pois satunnaisesti, mutta silti pystyvät toistamaan sen väärin lukemansa sanan samalla tapaa väärin. Tiedä mistä moinen johtuu. Itsellä oli ainakin aapisen takaosassa lausumisharjoituksia mitään merkitsemättömillä sanoilla.
[
1 viestiä
|
]
⭰
3/4 puhalmimella
automerkit
Ranssu autot paaliin
Ei nimi miestä pahenna 3
Heh
autojen ominaisuuksia
Voi sitä etuvedollakin pitää omalla tavallaan ''hauskaa''